Saako tummat hiukset kasvot näyttämään kapeammilta?

Vierailija

Mulla on hieman neliömäiset/pyöreät kasvot ja olen ajatellut tosi tummaa, kerrostettua pitkää tukkaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Neliömäiset ja pyöreät kuulostaa erikoiselta yhdistelmältä. En sanoisi, että tumma tukka välttämättä kaventaisi, mutta kehystää kasvoja selkeämmin kuin vaalea ainakin. Oikeanlainen varjostus meikissä kaventaa kyllä.

Vierailija

Anoreksiaa valtaosan iästään sairastaneen isoäitini mukaan kyllä kaventaa. Ja hän muistaa aina kehua hiuksensa tummaksi värjääviä sukulaistyttöjä siitä, kuinka uusi väri hoikentaa kasvoja. Samaten suosittelee pyöreille vaaleatukkaisille tummaa väriä, joka olisi imartelevampi pulleille poskille. Itse en osaa sanoa, onko totta. Minulla on ollut sekä tummaa että vaaleaa hiusväriä, mutta kun paino muutoinkin on heitellyt ja parikymppisenä lapsenpyöreys lähtenyt, on vaikea arvioida hiusvärin vaikutusta edes valokuvista.

Vierailija

Liian omasta väristä poikkeava tasainen väri saa näyttämään vaan epäluonnolliselta ja vähän halvalta kun juurikasvu tulee esiin.
Älä tummenna liikaa. Harvalle perimältään suomalaiselle oikeasti sopii tummennetut hiukset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat