Saako ennen sokerirasitusta pestä hampaita?

Vierailija

Ei kai se hammastahna voi niin paljoa vaikuttaa mittaukseen ettei saisi?!

Kommentit (11)

Vierailija

Minä söin ihan normaalin valkuaispitoisen aamupalan (munakasta). Sokerirasitus meni ihan hyvin sen ansiosta, että paastoarvo nousi vähän normaalia korkeammalle, mutta rasituksen arvot jäi maltillisiksi, sokerit kun oli jo valmiiksi koholla aamupalan ansiosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä söin ihan normaalin valkuaispitoisen aamupalan (munakasta). Sokerirasitus meni ihan hyvin sen ansiosta, että paastoarvo nousi vähän normaalia korkeammalle, mutta rasituksen arvot jäi maltillisiksi, sokerit kun oli jo valmiiksi koholla aamupalan ansiosta.

Hienoa, että tämmösiä standardoituja mittauksia voi laittaa uusiksi ihan oman mielen mukaan. Saa just kivat arvot, kun ite päättää, että miten se mittaus tehdään ja mitkä on viitearvot!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit mittaukseen ollenkaan?

.......

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysi idiootti, ymmärrätkö mitä tarkoittaa PAASTO. Mitta kiva että sulla on ihan omat säännöt, omapa on terveytes.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko täysi idiootti, ymmärrätkö mitä tarkoittaa PAASTO. Mitta kiva että sulla on ihan omat säännöt, omapa on terveytes.

Tiesithän, että osallistumalla sokerirasitukseen osallistut lääketehtaan sponsoroimaan tutkimukseen. Suomi on valittu siksi, että Suomessa naiset osallistuvat raskaana ollessaan ihan mihin tahansa, kunhan sanotaan, että tämä on tärkeää.

Raskausdiabetes on löydettävissä paljon helpommin ja halvemmin, ei todellakaan tarvitse kaikkia käyttää sokerirasituksessa. Ne ravitsemusohjeet saa jokainen ja insuliinihoitoinen diabetes on löydettävissä riskiryhmältä vanhalla virtsakokeella.

Sokerirasitus pitäisi tehdä 6 kertaa raskauden aikana, että siitä olisi oikeasti hyötyä. Nyt löytyy paljon vääriä hälytyksiä ja syntyy hoitohenkilökunnan mielestä diabeetikoille tyypillisiä isokokoisia 2.6 kg painavia vauvoja, kun vouhkataan sokerirasituksen perään miettimättä yhtään kokonaisuutta.

Vierailija

Onkohan kukaan laskenut, miten paljon yhteiskunnalle maksaa tuo sokerirasitus. Vouhkataan, että lapste pitää rokottaa, ettei tule turhia sairauspäiviä ja raskaana olevat naiset viettää päiviä erilaisissa testeissä ja tutkimuksissa jo tervettä lasta odottaessaan.

Vierailija

Minä kävin kyllä ihan muuten, en siis ole raskaana. Minulla on paha rannekanavaoireyhtymä, ja yhtenä syynä voi olla diabetes. Kun äidillä ja kahdella veljellä se on, niin kävin tietty tarjotussa testissä. Samalla otettiin muita verikokeita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että osallistumalla sokerirasitukseen osallistut lääketehtaan sponsoroimaan tutkimukseen. Suomi on valittu siksi, että Suomessa naiset osallistuvat raskaana ollessaan ihan mihin tahansa, kunhan sanotaan, että tämä on tärkeää.

Raskausdiabetes on löydettävissä paljon helpommin ja halvemmin, ei todellakaan tarvitse kaikkia käyttää sokerirasituksessa. Ne ravitsemusohjeet saa jokainen ja insuliinihoitoinen diabetes on löydettävissä riskiryhmältä vanhalla virtsakokeella.

Sokerirasitus pitäisi tehdä 6 kertaa raskauden aikana, että siitä olisi oikeasti hyötyä. Nyt löytyy paljon vääriä hälytyksiä ja syntyy hoitohenkilökunnan mielestä diabeetikoille tyypillisiä isokokoisia 2.6 kg painavia vauvoja, kun vouhkataan sokerirasituksen perään miettimättä yhtään kokonaisuutta.

😅

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat