Käytättekö naiset salilla näitä jumppavaatteita KUVA!!!

Vierailija

Mitä mieltä olette naiset kyseisen naisen kuntosalivaatetuksesta?! Plussat ja miinukset t:salimies 42v
http://x.imagefapusercontent.com/u/Banjo09/2646027/1407618047/w120-h180/...

Sivut

Kommentit (26)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Saa kait kotonansa reenata millä vaatetuksella ite lystää :D tai ei toi paikka mun mielestä ainakaa miltää julkiselta salilta näytä?

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on aika usein stringit ja urheilurintsikat, tosin niiden päällä myös trikoot/verskat ja toppi.

Samoin mulla trikoiden alla yleensä stringit ja samanlaiset urheilurintsikat treenitopin alla. Naisella peffa hyvässä kunnossa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noi on siellä treenivaatteiden alla. Mitä ihmeellistä tossa nyt on?
Ai mitä ihmeellistä? Kjäh kjäh, siitä nousee kyllä kauhea poru, jos mies on trikooshortseissa. Nainen voi näköjään olla perskannikat paljaana

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä ihmeellistä? Kjäh kjäh, siitä nousee kyllä kauhea poru, jos mies on trikooshortseissa. Nainen voi näköjään olla perskannikat paljaana

Missä tuollaisesta nousee poru? En ole koskaan kuullut. Sitäpaitsi, tuo kuva ei varmaan ole mistään julkiselta paikalta... Näyttää nainen treenaavan kotonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ihmeellisyys on juuri siinä, ettei noiden päällä ole mitään muita vaatteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, salimiehenä olet varmasti myös naisia salilla nähnyt. Onko heillä tuollaisia asuja?

Kyllä kuulemma monella samanlaiset alusvaatteet stringit yleisemmät alushousumallit ja tekniset urheilurintsikat  ap :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, salimiehenä olet varmasti myös naisia salilla nähnyt. Onko heillä tuollaisia asuja?

Kyllä kuulemma monella samanlaiset alusvaatteet stringit yleisemmät alushousumallit ja tekniset urheilurintsikat  ap :)

Mitäs sitten täällä kyselet jos kerran jo tiedät yleiseksi varustukseksi?

Vierailija

Naisen salivaatetus todella suosittu, stringit yleiset alushousumalli ja urheilurintsikat. Miinukset: ei mun salilla naiset ole tommosissa vaatteissa kun heillä on trikoot päällä :D   Plussat: todella sexy muija

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat