Epätoivoisesti ihastunut

Ryydyn ryytymistäni

Haluan eroon tästä ryydyttävästä tunteesta. Miten olette päässeet eroon ihastuksista, joihin ei ole mahdollisuuksia, jotka on parempi unohtaa alkuunsa? Kaikki vinkit ovat tarpeen. Pitääkin vielä nelikymppisenä tällaiseen ajautua. Ei tästä nauttiakaan enää jaksa. Turruttaisiko joku pilleri pääni?

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä tämä kliseinen kysymys, mistä voit olla varma, että on saavuttamaton?
Uskalla tässä mitään riskeerata, kun on samassa paikassa töissä.

Vierailija

Alkoholin käyttöä aina paheksuntaa, mutta kyllä se toimii tuossa tarkoituksessa ihan hyvin. Kannattaa tietysti tietää, ettei lähde lapasesta.

Vierailija

Kaksi tapaa: joko et pidä mitään yhteyttä ihastukseen ja päätät, ettet näe häntä enää koskaan. Unohdat hänet kyllä, mutta se voi viedä aikaa.

Toinen tapa: anna ihastukselle tilaisuus käyttäytyä huonosti. Lainaa hänelle rahaa, jota hän ei maksa takaisin, tai seuraa hänen käyttäytymistään juovuksissa, kun itse olet selvin päin. Minä paranin yhdestä ihastumisesta, kun kysyin tyypiltä neuvoa tietokoneongelmassa. Sain niin alentuvan ja miehen omaa erinomaisuutta kehuskelevan vastauksen, että ihastuminen haihtui hetkessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttöä aina paheksuntaa, mutta kyllä se toimii tuossa tarkoituksessa ihan hyvin. Kannattaa tietysti tietää, ettei lähde lapasesta.

Saattaisi toimiakin, mutta en oikein tiedä, kun häntä näkyy ainoastaan töissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi tapaa: joko et pidä mitään yhteyttä ihastukseen ja päätät, ettet näe häntä enää koskaan. Unohdat hänet kyllä, mutta se voi viedä aikaa.

Toinen tapa: anna ihastukselle tilaisuus käyttäytyä huonosti. Lainaa hänelle rahaa, jota hän ei maksa takaisin, tai seuraa hänen käyttäytymistään juovuksissa, kun itse olet selvin päin. Minä paranin yhdestä ihastumisesta, kun kysyin tyypiltä neuvoa tietokoneongelmassa. Sain niin alentuvan ja miehen omaa erinomaisuutta kehuskelevan vastauksen, että ihastuminen haihtui hetkessä.

Ei onnistu kumpikaan noista. Tietokonepulmissa tietysti voisin lähestyä, mutta eihän se ongelmaani poistaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan jutella hänen kanssaan asiasta, muutenhan asiat jäävät vain vaivaamaan.

Helpommin sanottu kuin tehty. Tuskin hän etsii naista, jolla on elämäntilanteeni, jos nyt ketään etsii. Varattu kumminkin tai sitten liian bi tai jotain, homo tuskin kuitenkaan. Mulla on armottoman huono tutkakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu kumpikaan noista. Tietokonepulmissa tietysti voisin lähestyä, mutta eihän se ongelmaani poistaisi.

Käytä nyt vähän luovuutta. Ei hän täydellinen ole, kyllä hänestä huonoja puolia löytyy. Puhuuko epäkunnioittavasti naisista, onko saita, tiuskiiko, inhoaako lapsia...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Käytä nyt vähän luovuutta. Ei hän täydellinen ole, kyllä hänestä huonoja puolia löytyy. Puhuuko epäkunnioittavasti naisista, onko saita, tiuskiiko, inhoaako lapsia...?

Mahtaako näin äkkiseltään löytyä huonoja puolia, mutta ehkä tässä on ideaa, ehkä niitä vielä löytyy ja johan himmenee vaaleanpunainen hohde.

Vierailija

Itse olen myös tietoinen ihastukseni huonoista puolista, mutta silti hyvät puolet ovat kovasti voitolla.. Tosin olen häntä kohtaan erittäin välinpitämätön etten vaan mitenkään ruokkisi omaani tai hänen kiinnostustaan. Aina ei ole helppoa, mutta yritys hyvä kymmenen (miinus)

Vierailija

Eikö se olisi hyvä huono puoli, jos saat häneltä tökeröt pakit? Ja jos saat kivat pakit, niin asia silläkin tapaa selvä. Ja jos et saakaan pakkeja vaan... niin erittäin bueno?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi hyvä huono puoli, jos saat häneltä tökeröt pakit? Ja jos saat kivat pakit, niin asia silläkin tapaa selvä. Ja jos et saakaan pakkeja vaan... niin erittäin bueno?!

Nyt kuulostaa aivan liian buenolta. Ehkä fiilistelen silti jonkun aikaa vielä näissä syövereissäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös tietoinen ihastukseni huonoista puolista, mutta silti hyvät puolet ovat kovasti voitolla.. Tosin olen häntä kohtaan erittäin välinpitämätön etten vaan mitenkään ruokkisi omaani tai hänen kiinnostustaan. Aina ei ole helppoa, mutta yritys hyvä kymmenen (miinus)

Näetkö häntä usein? Vaikeaa, jos näkee miltei päivittäin, mutta kiitokset tästäkin vinkistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näetkö häntä usein? Vaikeaa, jos näkee miltei päivittäin, mutta kiitokset tästäkin vinkistä.

Näen joka päivä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat