Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheilukaupan naismyyjät trikoissa

Vierailija

Onko Teidän mielestä suvaittavaa pitää tiukkoja trikoita( yleensä juoksutrikoot) töissä esim. Stadium, InterSport ja XXL liikkeissä työaikana. Tänään kävin jouluostoksilla kyseisissä liikkeissä, niin monilla myyjillä oli trikoot työvaatteina ja niiden kanssa lenkkarit. Mitä mieltä olette asiasta ja kertokaa Te naismyyjät joilla kokemuksia kyseisistä vaatteista työvaatetuksena. t: kotiäiti

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sehä kuuluu ainaki XXL liikkeen konseptiin. Tiukoilla perseille houkutellaan (mies)asiakkaita. Naurettavaa, mutta nykyaika on. Ei varmaan huonokroppainen, mutta urheilullinen nainen pääse edes urheilulliikkeeseen töihin.

Vierailija

Trikoot olisivat outo asu vaikkapa fiinissä kenkäkaupassa tai Stockalla, mutta toki urheilukaupassa myyjä saa pukeutua urheilullisesti/rennosti. Olen itse ihan tavallinen konttorirotta ja käytän trikoita jos olen menossa töistä suoraan salille.

Vierailija

Ne ovat varmaan ihan mukavat myyjän työssä, jos joutuu kassallaolon lisäksi hyllyttämään tavaroita ja liikuskelemaan. Ovat minusta ok, jos eivät ole niin pienet / ohuet, että kuultaa läpi paljas perse tai alushousut, siinä tapauksessa ovat mielestäni epäsiistit (tällaisia näkyy lenkkipoluila). 

Vierailija

Urheilukaupassa työasuna ihan ok, mutta kävin tuossa vähän aikaa sitten Raision Myllyssä ja siinä oli joku hedelmämehukoju tai vastaava ja pari tyttöä myymässä. Molemmilla sellaiset lyhyet perseen paljastavat paidat ja "housuina" persvakoon asti menevät ihonmyötäiset trikoot. Ei siinä mitään, hyvät pyllyt oli näin kolmikymppisen äiti-ihmisenkin mielestä, mutta vähän jäi silti mietityttämään (lähinnä tyttöjen puolesta, onko kivaa siinä kauppahallin käytävällä pyöriä monta tuntia sellaisissa vaatteissa). Itse en tuollaista työasua suostuisi käyttämään vaikka kuinka hyvä pylly olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sehä kuuluu ainaki XXL liikkeen konseptiin. Tiukoilla perseille houkutellaan (mies)asiakkaita. Naurettavaa, mutta nykyaika on. Ei varmaan huonokroppainen, mutta urheilullinen nainen pääse edes urheilulliikkeeseen töihin.

No ennemmin ne hinnat houkuttelevat XXL.ään, kuin tiukkaperseiset myyjät trikoissaan. Mutta eihän niistä toki haittaakaan ole.

Vierailija

Meilläpäin on pari vuotta ohjeistettu käyttämään urheilullisia vaatteita, ja suurin osa naisista käyttää juuri juoksutrikoita ja lenkkareita. Olen ilmeisesti kummallinen, kun en näe tässä mitään pahaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on pari vuotta ohjeistettu käyttämään urheilullisia vaatteita, ja suurin osa naisista käyttää juuri juoksutrikoita ja lenkkareita. Olen ilmeisesti kummallinen, kun en näe tässä mitään pahaa.

Ne joka näkevät tuollaisessa pukeutumisessa jotain pahaa, ovat niitä isoperseisiä av-mammoja, jotka eivät tykkää, että miehellä on edes mahdollisuus nähdä jotain kaunista, kun hän liikkuu jossain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko Teidän mielestä suvaittavaa pitää tiukkoja trikoita( yleensä juoksutrikoot) töissä esim. Stadium, InterSport ja XXL liikkeissä työaikana. Tänään kävin jouluostoksilla kyseisissä liikkeissä, niin monilla myyjillä oli trikoot työvaatteina ja niiden kanssa lenkkarit. Mitä mieltä olette asiasta ja kertokaa Te naismyyjät joilla kokemuksia kyseisistä vaatteista työvaatetuksena. t: kotiäiti

Haistan kateutta ilmoilla ;)

Vierailija

Itse myös urheilukaupassa töissä ja vaikka haluaisin käyttää trikoita, niin en voi sillä sitä ei katsottaisi hyvällä. Ei ole kielletty käyttää mutta mieluummin farkut/ collegehousut työnantajan mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse myös urheilukaupassa töissä ja vaikka haluaisin käyttää trikoita, niin en voi sillä sitä ei katsottaisi hyvällä. Ei ole kielletty käyttää mutta mieluummin farkut/ collegehousut työnantajan mielestä.

Itse kanssa urheilukaupassa töissä ja käytän trikoita säännöllisesti töissä. Meillä useammat käyttää trikoita mutta myös farkkujen ja muiden housujen käyttäjiä on, mut trikoita käytetään kyllä eniten. Mielestäni en häpeä niitä käyttää, vaikka ei peppu olekkaan niin muodokas ja kiinteä kuin 25-30v kolleegoilla kun itse olen jo yli 40v :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Trikoot kuuluu naismyyjien työvaatetukseen, niin kuin jakkupuku "konttorirotalle"

Vierailija

Urheiluliikkessä ok, mutta olen törmännyt tähän myös apteekissa. Miehenä on ollut pahoillani että apteekin myyjä oli juoksuhousuissa ja lenkkareissa, mutta olihan se hieman hämmentvää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat