Mietin usein muita ihmisiä katsellessa heidän vaatteitaan...

Vierailija

... että tuo ihminen on joskus halunnut juuri tuon takin, juuri nuo kengät, juuri tuon laukun. Kaikista mahdollisista hän on valinnut juuri tuon.
Sitten analysoin ihmistä.

Kaupassa myös monesti mietin että joku oikeasti ostaa näitä ja noita.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
... että tuo ihminen on joskus halunnut juuri tuon takin, juuri nuo kengät, juuri tuon laukun. Kaikista mahdollisista hän on valinnut juuri tuon.
Sitten analysoin ihmistä.

Kaupassa myös monesti mietin että joku oikeasti ostaa näitä ja noita.

Laita jotain analyysiä vähän esimerkiksi.

Vierailija

Mulla on sama harrastus. Välillä näkee niin karseita vaatteita, kenkiä tai asusteita, että mietin miksi niiden kantaja on ostanut juuri sen. Että onko ihmisellä vain erikoinen maku vai eikö pukeutuminen kiinnosta (ostanut ensimmäisen käteen osuneen laukun).

Vierailija

Minä huomaan yleensä vain sellaiset vaatteet tai asusteet, jotka näyttävät minun silmiini kivoilta ja haluaisin ne itsekin. Muuten en kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija

Joskus mietin itsekin. Joskus kyllä jos toinen on päihtynyt ja pukeutunut hieman oudommin, ajattelen, että ehkä hän on saanut vaatteet jostain keräyksestä eikä ole saanut valita.

Vierailija

Pidän usein äidiltä saamiani ei-niin-vanhoja vaatteita ja äitini minulle ostamia vaatteita. Laukkuni sain mummoltani. Eivät ne toisaalta mitenkään outoja ole mutta en minä niitä erityisesti ole valinnut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat