Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Sivut

Kommentit (554)

Vierailija

Saunani toimii loistavasti yläkerran vessan kaikukammiona. Saunon vesitiiviit korvatulpat korvissani, koska yläkerran miehen lempiharrastuksiin kuuluu keskelle pöntön vesiallasta pissiminen. Ääniefekti on sama kuin korvaan kiinni painetulla metallisella yöastialla, kuvittelisin ainakin. En mene huomauttamaan, koska kolmikymppinen, helposti punasteleva nuorukainen saattaisi kokea sen kiusallisena lähentelynä ja koska toisaalta säästän huomautuskertoja johonkin isompaan aiheeseen.

Vierailija

Itsestään aukeava kylpyhuoneen ovi. Jos se jää yli 20 cm raolleen, niin ovi aukeaa sepposen selälleen ja päästää inhottavan kuuloisen naksahduksen mennessään. Ovi on sen jälkeen avonaisena suoraan tuulikaapin välioven edessä ja se pitää sulkea, ennen kuin pääsee ulos. Myös sisään tullessa kylppärin ovi on saattanut aueta itsekseen ja se paukahtaa kovasti tuulikaapin oveen, kun sitä väliovea aukaisee sisälle päin.

Vierailija

Töissä työkavei puhuu ylikorrektisti. Luulee olevansa fiksun oloinen. Toisaalta sanoo aina "kaa" (kanssa), milä särähtää korvaan.

Vierailija

Naapuri, joka ei osaa sulkea ovea hiljaa vaan tuntuu kaikin voimin paiskaavan sen mahdollisimman kovaa kiinni ja sitä rysäystä säikähtää niin aikuiset, lapset kuin lemmikitkin.

Kissa, jonka pitää juosta jalkoihin niin, että joko kissa itse ottaa osumaa tai ihminen kompuroi nenälleen.

Walking Deadin tyhmät mid-season finalet, miksei sitä tuotantokautta voi näyttää yhteen pötköön, kun kaikki joka tapauksessa tulee samaan dvd-boksiin??

Vierailija

Yksi työkaveri kääntää aina katseensa mun huoneeseen kävellessään käytävällä. Muut katsovat eteenpäin. Ärsyttää, kun näön ääreislaidalla huomaan sen kääntyvän pään, joten olen alkanut tuijottaa takaisin...

Ärsyttää myös miehen tapa nielaista äänekkäästi juodessaan.

Ja ne ihmiset, jotka painavat liikennevalon nappia, vaikka se on painettu jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka laittavat rappuun valon päälle valoisan aikana. Ihan hyvin näkee, pakko on silti napsuttaa valokatkaisijaa.

Sama täällä! Itse ninjailen yölläkin rapussa ilman valoja, ihan vain koska vituttaa nuo päivällä valoja rämpsyttävät.

Vierailija

Näin taas koiran jolla oli häntä typistetty. Ärsytti suunnattomasti kun koira halusi selvästi istua (odotti omistajaansa kaupan ulkopuolella), mutta ei voinut koska kuka nyt persreijälleen istuu kylmässä/märässä tai ihan millä kelillä vaan! Koiraparka siis tyytyi kyykkimään omituisessa asennossa. Miksi ne hännät pitää leikata! Mun tekis mieli leikata niiden omistajilta jotain "tarpeetonta" pois. Mutten viitsi aukoa päätäni tuntemattomille. Vahinko on tapahtunut jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saunani toimii loistavasti yläkerran vessan kaikukammiona. Saunon vesitiiviit korvatulpat korvissani, koska yläkerran miehen lempiharrastuksiin kuuluu keskelle pöntön vesiallasta pissiminen. Ääniefekti on sama kuin korvaan kiinni painetulla metallisella yöastialla, kuvittelisin ainakin. En mene huomauttamaan, koska kolmikymppinen, helposti punasteleva nuorukainen saattaisi kokea sen kiusallisena lähentelynä ja koska toisaalta säästän huomautuskertoja johonkin isompaan aiheeseen.

Pukekaapa miinuksenne sanoiksi. Kiinnostaa tietää, miten tämä eroaa muista kommenteista. :)

Vierailija

Ihmiset, jotka kalisuttelevat lusikkaa hampaisiin syödessään.

Ihmiset, jotka avaavat suun niin levälleen kuin mahdollista laittaessaan lusikan/haarukan suuhun (parhaassa tapauksessa työntävät vielä kielen ulos).

Ihmiset, jotka nauravat suu levällään kovaan ääneen.

Tämä ei ärsytä, vaan ällöttää: kun ihmiset ottavat jäätelöä lusikkaan ja laittavat sen suuhunsa, mutta vetävät sen saman jäätelön vielä ulos suusta. Sitten sitä yhtä kuolaista jäätelölusikkaa veivataan parhaimmillaan monta kertaa edes takaisin suuhun ja ulos ennenkuin saadaan napattua se jätski sinne kitaan. :| pitää aina yrittää katsella jonnekin muualle tällaisen ihmisen seurassa, muuten meinaa tulla puklu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin taas koiran jolla oli häntä typistetty. Ärsytti suunnattomasti kun koira halusi selvästi istua (odotti omistajaansa kaupan ulkopuolella), mutta ei voinut koska kuka nyt persreijälleen istuu kylmässä/märässä tai ihan millä kelillä vaan! Koiraparka siis tyytyi kyykkimään omituisessa asennossa. Miksi ne hännät pitää leikata! Mun tekis mieli leikata niiden omistajilta jotain "tarpeetonta" pois. Mutten viitsi aukoa päätäni tuntemattomille. Vahinko on tapahtunut jo.

Anteeksi tyhmä kysymys, en tiedä koirista mitää, mutta eikö koirat aina istu pyllyreijällä, oli häntää tai ei? Vai olenko minä törmännyt vaan outoihin koiriin, kun en ole nähnyt yhdenkään istuvan häntänsä päällä?

Vierailija

Bussipysäkillä pysähtymismerkin näyttäminen siitä huolimatta, että joku on jo merkin kädellään bussille näyttänyt (tai vieläkin ärsyttävämpää: näyttää pysähtymismerkkiä silläkin hetkellä). Eikö riitä, että yksi kyytiin haluavista osoittaa, että tällä pysäkillä on kyytiin haluavia??

Vierailija

Meillä on juuri tuollainen ovi, jossa on lukko ja ovi jäykkä. Ärsyttää itseänikin aina tönäistä avatessa ja varmistaa että menee lukkoon (useimmiten ei mene)! 

Minulla ärsyttää itsestäänselvyyksien kyseleminen ja toteaminen. Siis ihan jokapäiväisessä elämässä, en nyt keksi oikeaa esimerkkiä mutta tyyliin: olet keittämässä kahvia, ja toinen tulee sanomaan että hei kannattaa käyttää muuten suodatipussia. Tai no toi oli vähän absurdi, mutta ehkä joku tavoittaa mitä ajan takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pukekaapa miinuksenne sanoiksi. Kiinnostaa tietää, miten tämä eroaa muista kommenteista. :)

En laittanut alapeukkua, enkä tiedä mitä muuta ajattelevat. Mutta ihan vinkkinä että naapureille ei huomautella vessaäänistä sen takia että naapuri olisi erityisen ujo tai voisi kokea asian lähentelynä, vaan ihan vaan sen takia että jokaisella on oikeus käydä vessassa - tuli siitä alakerran saunaan minkälaiset äänet tahansa. Ja mielestäni myös "huomautuskertojen" säästeleminen kertoo enemmän sinusta kuin naapureistasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat