Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin syy miksi kommenttiasi on alapeukutettu?

Vierailija
09.12.2015 |

Mut tyrmättiin kun kerroin viihtyväni maalla :D Mut haukuttiin mädäksi kepujuntiksi :D
Kun Kunnon Mamman pitää asua stadissa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jotkut keskustelijat yläpeukuttavat omat kommenttinsa ja alapeukuttavat toisen kommentit, se.

Mistä sen huomaa? Vai teetkö ite niin? :D

Sen huomaa, jos keskustelee kahdestaan jonkin aikaa. Itse en peukuta, mun mielestä noi peukut vois poistaa. Eipä se nyt hirveästi tietty häiritsekään, ehkä vaan vähän ihmettelen mikä idea siinäkin on, alapeukuttaa jokainen keskustelukumppanin kommentti ja yläpeukuttaa oma. Mutta ehkä jotkut on niin heikkoja, että tarvitsee tollaista vahvistusta itselleen.

Et kyllä pysty tietämään täällä keskustelevasi jonkun kanssa kahdestaan.

Vierailija
22/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alapeukuttaa loukkaavasti kenenkään mielipiteitä,mutta joskus syyllistyn seuraavissa jutuissa.

On ollut ketjuja esim. lapsuuden harhaluuloista elämisen ilmiöiden suhteen,esim. että maailma oli ennen mustavalkoinen ym.Sitten vaikka sanoja joita ei lapsena,ja vielä aikuisenakaan ymmärtänyt.Joku kirjoitti,ettei ymmärtänyt joululaulua:Namusia ripustettu ompi kuusen oksilla tai että eikö Mökin Miinaa otettu rekeen kun Taavetti ja Tiina nousi kannoille.Kysyn vain,eikö vanhemmat ja isovanhemmat kerro mitään nykyään lapsilleen.Eikö perheissä puhuta,eikö lapset voi kysyä:isä tai äiti,mitä se ja se tarkoittaa?Itse olen neljän mummi ja kertoilen heille kaikenlaisia juttuja,luetaan paljon ja puhellaan asioista taivaasta maahan ja raketeista maailman syntyyn.Samoin tekevät vanhemmatkin,ja jos eivät tiedä,vinkkaavat:kysykää mummilta.On toinenkin mummi ja vaari ja pappa,kyllä kertojia piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alapeukuista,mut miksi ette kommentoi.

Vierailija
24/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä meinaa naurattaa kun ihan rehellisesti ja faktojen kanssa perustellusti kertoo miten maailma toimii niin  seuraavana päivänä siinä on sata alapeukkua kun ideologisessa kuplassaan elävät paukuttaa sen mukaan miten heidän mielestään maailman pitäisi toimia.

Eipä sillä sinänsä ole sen kummempaa merkitystä minulle haluaako joku elää kuplassaan vai ei. Se on vain hyvä muistutus siitä että valistus ei auta jos valistettava ei halua kuunnella. 

Mulla tuli aivan hirveä himo alapeukuttaa tätä. Luin jotain rivien välistä ja tyylistä, ja tein päätelmiä millaisia ne sankoin joukoin alapeukutetut viestit saattaisivat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän