Jos olisit/olet mies, voisitko satuttaa itseäsi pienempää naista?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.
Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.
T. 160cm hoikka nainen
Kommentit (26)
Kaksikymmentä vuotta sitten eräs nainen antoi minulle avokämmenellä pienen sanailun päätteeksi. Ilmeisesti koska se oli tullut hänelle tavaksi edellisen miehen kanssa. Minäpä paukautin samanlaisen hänen poskelleen. Itku ja poru ja "Miten sinä noin voit tehdä?" siitä seurasi tietenkin. Nyt on oltu 18 vuotta naimisissa ja kolme lastakin on kertynyt. Ei ole tarvinnut kummankaan sen jälkeen toiseen koskea kuin hyvällä. Oppia ikä kaikki.
Tiedän tapauksen jossa nainen 160cm,siro ja hoikka.
Mies iso 185cm lihaskimppu.
Aina suuttuessaan käy päälle. Heittää maahan,läpsii naamaa,lyö nyrkillä takaraivoon,tönii niin että toinen kaatuu,huutaa,haukkuu, viimeksi oli lyönyt nyrkeillä kummallekkin puolelle kylkiluita.
Syy koska nainen ärsytti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.
Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.
T. 160cm hoikka nainen
Satuttaa, siis aiheuttaa fyysistä kipua? Kyllä voisin, joskus niin toiminkin. Vaikka oikeasti tykkään enemmän kun hän satuttaa minua.
Tunteiden kanssa pitää sitten olla hellävaraisempi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tapella jonkun miehen kanssa. Jos pystyy nujertamaan mut, saa panna mua siinä paikassa!
Missä ja koska voisimme tavata pienen "painin" merkeissä?
T: "Bull" Mentula
Totta kai voin. Mutta miksi ihmeessä tekisin niin?
t. M30
En löisi edes miestä vain haukkumisen vuoksi. Jos koskemattomuuteeni kajotaan, niin miestä voin tarpeen vaatiessa lyödä, naista en koskaan. Kiinni voin kyllä pitää jos ihan silmittömästi riehuu.