Menen (mahdollisen) av mamman kanssa treffeille

Vierailija

Mitä tulee ottaa huomioon? Kaipaan kokemuksianne.

Kommentit (11)

Vierailija

Jos tulee hetki jolloin et keksi puhuttavaa, voit laittaa paperille av:n legendaarisia ketjuja. Ainakin käsikakkaus ja pimpulalla hanojen puhdistaminen kuuluu tälle listalle.

Vierailija

Ongelmana tässä on se, että hän kyllä vaikuttaa sivistyneeltä, mutta koska pieni uhka av mammaudesta leijuu ilmassa, niin miten voin aukottomimmin testata mikä hän oikein on ihmisiään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ongelmana tässä on se, että hän kyllä vaikuttaa sivistyneeltä, mutta koska pieni uhka av mammaudesta leijuu ilmassa, niin miten voin aukottomimmin testata mikä hän oikein on ihmisiään?

Mikä tässä on ongelma, kun itsekin olet kunnon av-mammuli? Ymmärtäisin ehkä huoltasi enemmän, jos itselläsi olisi vain äärimmäisen kultturelleja harrasteita. Ja silloinkin se olisi kapeakatseista. :)

Vierailija

Ei siinä mitään suurta ongelmaa olekaan, avaraa ja suvaitsevaista, av mammuus on silloin vain pieni miinus. Niin, en ole mikään mamma, olen suhteen mies. Ollaan hyvin samanlaisia luonteiltamme, tuli käännettyä viimeinkin sellainen kivi. Ja mikä on minulle kaikkein oleellisinta, niin hän on e r i t t ä i n älykäs, kulkee omia teitään. Ei ensisijaisesti kerjää peukutuksia tässä elämässä tai pohdi mikä puoli näyttää pr-mielessä kulloinkin parhaalta. Ulkonäkökin miellyttää kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en lähtisi treffeille vauvapalstalla roikkuvan miehen kanssa.

Ja todennäköisesti minä en lähtisi sinun kanssasi. :) Harvan kanssa lähden, hyvin harvan. Ja tässä tapauksessa minä olen se jota viedään, lähinnä enää vikisen miehekkäästi. En varsinaisesti mainostaisi av-palstailua hänelle. Ulkoisesti olen normaali ikäiseni oloinen mies. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen menee vessaan, menet oven taakse kuuntelemaan. Jos ei kuulu molskahduksia, nainen on ehta av-mamma, joka taitaa käsikakkaamisen salat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat