Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit/olet mies, voisitko satuttaa itseäsi pienempää naista?

Vierailija
09.12.2015 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.
Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.
T. 160cm hoikka nainen

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi satuttaa ketään ihmistä tahallani, oli se mies tai nainen, tai isompi tai pienempi.

Vierailija
2/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso mies ja naisen satuttaminen ei tule kyseeseen muuten, kuin itsepuolustus tarkoituksessa, ei kyllä miehenkään satuttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Isompaa kyllä.

Vierailija
4/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaisin itseäni riippumatta siitä kuka on vastustaja mutta pienempien pahoinpitelystä en innostu. Saattaa johtua siitäkin että olen pienikokoinen mies mutta kuitenkin käytännössä jokaista naista vahvempi.

Vierailija
5/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan nyt lähinnä sitä, esimerkkinä  jos vaikka joku pieni nainen varastaa lompakkosi, saat hänet kiinni, lyötkö?

Tai Jos kotona tulee riitaa ja nainen haukkuu sinut pystyyn, käytkö käsiksi? 

Oletetaan nyt että nainen ei koske sinuun.

Vierailija
6/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan nyt lähinnä sitä, esimerkkinä  jos vaikka joku pieni nainen varastaa lompakkosi, saat hänet kiinni, lyötkö?

Pitäisin kiinni ja odottaisin poliiseja ja koti riidassa en löisi vaikka haukkuu pystyyn.

M35

Vierailija
7/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin helposti lyödä. ämmiä saa lyödä ja yhesti olen lyönyt minun ex tyttöystävää ( oli sen oma syy koska provosoi minut hulluuden partaalle )

Vierailija
8/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, miten määrittelet tämän provosoinnin "hulluuden partaalle"?

Ap

Vierailija
9/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löisin jos nainen lyö ensin. Itsepä kerjäsi. Muuten en.

Vierailija
10/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tapella jonkun miehen kanssa. Jos pystyy nujertamaan mut, saa panna mua siinä paikassa!

Vierailija
11/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tapella jonkun miehen kanssa. Jos pystyy nujertamaan mut, saa panna mua siinä paikassa!

Mitä jos olet niin ruma ettei seiso? Nyrkki kyllikkiä B rappuun sitten.

Vierailija
12/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fyysisesti. Tapauksesta riippuen henkisesti voisin.

Vierailija
13/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.

Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.

T. 160cm hoikka nainen

Miehenä vastaan että en voisi satuttaa pienempää enkä isompaa naista, enkä miestäkään. Ainoan poikkeuksen tekee puolustautuminen, silloin voisin satuttaa mutta vain sen verran, että hyökkäys loppuu. 

Vierailija
14/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löisi naista, varsinkaan pienikokoista ikinä. Tietty jos joku jonkun puukon kanssa käy päälle niin ottaisin puukon pois ja pitäisin naista paikallaan, joku saisi soittaa poliisit tai soittaisin mahd. itse jos muita ei ole lähellä.

T:M190cm/95kg

Vierailija
15/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen olet ja mitä harrastat?

Vierailija
16/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi satuttaa itseäni pienempää tai suurempaa miestä tai naista ihan ilman syytä. Joskus olen joutunut puolustautumaan väkivaltaista hyökkäystä vastaan, ja silloin on henkisesti helpompaa, kun hyökkääjä on isompi kokoinen ja luulee sen varjolla voivansa satuttaa minua. Sillon en säästele yhtään.

Pienmpien kanssa on hieman hankalaa. Miten estää toisen hyökkäys satuttamatta toista.

Tämä sama pätee myös henkiseen väkivaltaan. Jos joku älykääpiö yrittää alistaa tai nolata sinua, niin miten vastata niin, ettei toiselle jää siitä traumoja (musta vyö vittuilussa)

Vierailija
17/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jos hyökkää kimppuun niin sylkee hampaita siinä missä hyökkäävä mieskin, oli koko sitten mikä tahansa.

Vierailija
18/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Kyllä mies voisi satuttaa pienempää naista, mutta on todella epätavallista että haluaisi tai ajattelisi koko asiaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lyödä miehiä. Kun päivä on huono, sen parempaa ei olekaan.

Vierailija
20/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä jo oppinut varomaan seemmoisia naisia, ettei oikeasti tulekaan sellaista tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme