Jos olisit/olet mies, voisitko satuttaa itseäsi pienempää naista?

Vierailija

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.
Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.
T. 160cm hoikka nainen

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen iso mies ja naisen satuttaminen ei tule kyseeseen muuten, kuin itsepuolustus tarkoituksessa, ei kyllä miehenkään satuttaminen.

Vierailija

Puolustaisin itseäni riippumatta siitä kuka on vastustaja mutta pienempien pahoinpitelystä en innostu. Saattaa johtua siitäkin että olen pienikokoinen mies mutta kuitenkin käytännössä jokaista naista vahvempi.

Vierailija

Tarkoitan nyt lähinnä sitä, esimerkkinä  jos vaikka joku pieni nainen varastaa lompakkosi, saat hänet kiinni, lyötkö?

Tai Jos kotona tulee riitaa ja nainen haukkuu sinut pystyyn, käytkö käsiksi? 

Oletetaan nyt että nainen ei koske sinuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan nyt lähinnä sitä, esimerkkinä  jos vaikka joku pieni nainen varastaa lompakkosi, saat hänet kiinni, lyötkö?

Pitäisin kiinni ja odottaisin poliiseja ja koti riidassa en löisi vaikka haukkuu pystyyn.
M35

Vierailija

voisin helposti lyödä. ämmiä saa lyödä ja yhesti olen lyönyt minun ex tyttöystävää ( oli sen oma syy koska provosoi minut hulluuden partaalle )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Löisin jos nainen lyö ensin. Itsepä kerjäsi. Muuten en.

isopepe.

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tapella jonkun miehen kanssa. Jos pystyy nujertamaan mut, saa panna mua siinä paikassa!

Mitä jos olet niin ruma ettei seiso? Nyrkki kyllikkiä B rappuun sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on tullut kaikenlaisia tapauksia vastaan.
Älkää mainitko mitään kansalaisuuksista tai ihonväristä tai tämä poistetaan, mikäli tarkemmin vastaatte.
T. 160cm hoikka nainen

Miehenä vastaan että en voisi satuttaa pienempää enkä isompaa naista, enkä miestäkään. Ainoan poikkeuksen tekee puolustautuminen, silloin voisin satuttaa mutta vain sen verran, että hyökkäys loppuu. 

Vierailija

En löisi naista, varsinkaan pienikokoista ikinä. Tietty jos joku jonkun puukon kanssa käy päälle niin ottaisin puukon pois ja pitäisin naista paikallaan, joku saisi soittaa poliisit tai soittaisin mahd. itse jos muita ei ole lähellä.

T:M190cm/95kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tapella jonkun miehen kanssa. Jos pystyy nujertamaan mut, saa panna mua siinä paikassa!

Minkä kokoinen olet ja mitä harrastat?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat