Mies haluaisi mennä vasemmalle. Minä haluaisin pitää vielä mahdollisuudet auki. Mitä tehdään?

Vierailija

En ole ollenkaan varma, ettei meille enää tulisi lapsia. Niitä on nyt kaksi ja olen 30-vuotias. Mies on 32-vuotias. Voiko mies päättää tuon itsekseen? Entäs sitten, jos minä haluankin sen kolmannen ja toinen on jo tehnyt peruuttamattoman päätöksen?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma, ettei meille enää tulisi lapsia. Niitä on nyt kaksi ja olen 30-vuotias. Mies on 32-vuotias. Voiko mies päättää tuon itsekseen? Entäs sitten, jos minä haluankin sen kolmannen ja toinen on jo tehnyt peruuttamattoman päätöksen?

Mitä jos se menee salaa sinulta vasektomiaan ja ei kerro ennen kuin olet raskaana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se menee salaa sinulta vasektomiaan ja ei kerro ennen kuin olet raskaana?

Ömh, miten tulen raskaaksi, jos mies on mennyt minulta salaa vasektomiaan?

ap

Vierailija

Entä jos sinä et haluaisi enää lapsia ja mies sanelisi, että yksi vielä tehdään?

Eikö se pari riitä, miehellä ei enää ilmeisesti ole voimavaroja uudelle.

Vierailija

Kyllä jokaisella on oikeus valita lapsilukunsa ja tehdä tarvittavat toimenpiteet. Toivottavasti juttelette asiasta kunnolla ennen kuin on toimenpide tehty. Eli mm. oletko sinä valmis jättämään lapsihaaveet vai onko se niin iso kynnys että ero saattaa tulla jos haluatkin vielä yhden lapsen, onko mies niin ehdoton ettei halua enempää vaikka ero tulisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitteko aiemmin keskustalaisia?

Tulikohan tämä nyt väärään ketjuun..?

ap

Lue kirjoittamasi ketjun ostikko uudelleen...

Vierailija

Älä nyt helvetissä ero sen takia, että haluat vielä yhden lapsen ja mies ei (oletan, että suhde on muuten toimiva ja hyvä). Sulla on velvollisuuksia niitä jo olemassa olevia lapsia kohtaan. Ne ansaitsee toimivan perhe-elämän eikä yhden ihmisen päätöksellä jyrätyn "unelman". Jos miehellä ei voimavarat riitä ja sitä täytyy kunnioittaa. Unelmista luopuminen sattuu, mutta joskus se on pakollista ettei veisi niiltä josta on vastuussa jotain mikä on heille tärkeää.

Vierailija

Mä en niinku millään tasolla tajua, mitä otsikossa ajetaan takaa. Minne vasemmalle? Jos kerran politiikasta ei ole kyse, eikä autoajelusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en niinku millään tasolla tajua, mitä otsikossa ajetaan takaa. Minne vasemmalle? Jos kerran politiikasta ei ole kyse, eikä autoajelusta.

Joudut lukemaan ketjua pikkasen myös, että avautuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joudut lukemaan ketjua pikkasen myös, että avautuu.

Aaaaa, kyseessä on autocorrect!! Vasemmalle = vasektomiaan. Luin kyllä koko ketjun, mutta luulin että tuo on joku kielikuva teiden eriämisestä mielipide-eron takia. =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat