Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki tietämäni ikisinkut on joko rumia tai sosiaalisesti vammaisia tai molempia

Vierailija

Ei kukaan normaali ja kelvollinen ihminen jää sinkuksi

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ei luulisi sinua rasittavan, koska sinä olet upean näköinen ja sinulla on käsittämättömän kaunis/komea puoliso. Sinun ei tarvitse pelätä sitäkään, että joku ruma ikisinkku onnistuisi houkuttelemaan puolisosi sinulta pois. Ota siis ihan rennosti.

Vierailija

Tunnen kolme ikisinkkua, joista kaksi on sosiaalisesti vammaisia (minä toisena mukaanlukien). Ulkonäöltämme olemme keskivertoja ja rumemmatkin ovat suhteissa.

Ainoastaan yhden sinkkuutta ihmettelen, koska kyseessä on nätti, sosiaalinen ja kokonaisuudessaan ihan huippunainen. Ja silti tapailuissa käynyt huonosti...

aapeelle

Aloituksestasi päätelleen, olet itse molempia, vammainen ja ruma, lisäksi tyhmä ja kateellinen turhantoimittaja, joka kadehdit lapsettomia ja kuulut niihin av-mammoihin, jotka yrittävät mulkkunsa (kakaransa) työntää minne vaan joku huolii. t perheellinen

Vierailija

Titämäni ikisinkku on äärimmäisen komea, sosiaalisesti älykäs ja muutenkin mukava. Mitä opimme tästä? No emme paljon mitään.

Vierailija

Olen nähnyt tällaisen provon ennenkin. Tiedän senkin, kuinka ketju etenee:

- Kaikki tietämäni ikisinkut on joko rumia tai sosiaalisesti vammaisia tai molempia.

- Vai niin. Minä olen ihan kivan näköinen ja kavereitakin minulla on, mutta viihdyn kotona omissa oloissani enkä halua parisuhdetta.

- Minähän sanoin että sinä olet sosiaalisesti vammainen!

Ei maksa vaivaa.

Vierailija

Usein sanotaan puolustukseksi, että "en mä suhdetta halunnutkaan koskaan".

No, meitä ikisinkkuja, jotka suhteeseen olisivat halunneet on olemassa. Missä muualla voi vika olla kuin itsessä kun ei miehille ole kelvannut parisuhteeseen? Niinpä.

Vierailija

Kummasti aloituksen kaltaiset totuudet saavat alapeukkua, vaikka juuri aamulla yhdessä ketjussa viesti, jossa todettiin miten esim. kaunis nainen voi valita kumppaninsa monen miehen tarjonnasta ja tällainen viesti sai kymmeniä yläpeukkuja :D

Vierailija

Jep, tai siis mä ainakin olen. Ruma ja aina väärässä paikassa tekemässä noloja ja vääriä juttuja. Ja ikäneito olen, 50v. 

(Mut ei se mitään. Olen onnellinen. Vääriä juttuja tekemällä olen onnistunut saamaan aikaan melkomoisen kasan rahaa, sillä aikaa kun muut ovat tehneet niitä oikeita, korrekteja asioita. Ja ystävät (ja jopa ne muutamat miehet) haluavat olla kanssani ihan luonteeni ja käytökseni takia, ulkonäöstäni huolimatta ;-)). )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat