Miten irti ihastumisesta, joka ei johda mihinkään?

Vierailija

Kiintymystä on molemmin puolin, itselläni vahvat tunteet miestä kohtaan. Meillä on ollut hyvä olla kahdestaan, mutta itse haluan suhteelta enemmän kuin harvoja tapaamisia. Sydämeni särkyy, jos ilmoitan lopettavani tapailun. Mutta se vaan on tehtävä. Mies ei halua sitoutua, vaikka pitääkin minua tärkeänä itselleen. Ei näin voi jatkua kuukausimäärin, aika menee hukkaan. Lopultakin parempi varmaan olla yksin ilman toiveita mistään kuin elätellä turhia haaveita. Auttakaa tässä. Nytkin itkettää.

Kommentit (9)

Vierailija

Sama tunne mutta naisen kanssa. Hän on yhtäkkiä muuttunut, ei jaksa kuulla eikä pitää yhteyttä emmekä näe juuri ollenkaan, ennen näimme vähintään joka viikko. Nyt kaikki muu meni minun ohi. Jossain vaiheessa jo puhui että haluaa yhteisen tulevaisuuden kanssani, mutta kaippa se sitten vaan unohtui.

En jaksa minäkään, ja toivoisin jotenkin nopeasti pääseväni tästä yli. Yritän elää ja tehdä kaikkea muuta. Olen jonkin verran yhteydessä, mutta harvoin koska tuntuu ettei häntä kiinnosta yhtäkkiä enää :(.

Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama tunne mutta naisen kanssa. Hän on yhtäkkiä muuttunut, ei jaksa kuulla eikä pitää yhteyttä emmekä näe juuri ollenkaan, ennen näimme vähintään joka viikko. Nyt kaikki muu meni minun ohi. Jossain vaiheessa jo puhui että haluaa yhteisen tulevaisuuden kanssani, mutta kaippa se sitten vaan unohtui.

En jaksa minäkään, ja toivoisin jotenkin nopeasti pääseväni tästä yli. Yritän elää ja tehdä kaikkea muuta. Olen jonkin verran yhteydessä, mutta harvoin koska tuntuu ettei häntä kiinnosta yhtäkkiä enää :(.

Tsemppiä!

Nainen ei jaksanut odotella, jos et tuntunut vastaavan hänen tunteisiinsa ja suunnitelmiinsa?

Vierailija

Jospa miehelle sanoisi ihan kasvotusten, että haluaa suhteelta hänen kanssaan enemmän. Jos miehelle riittää nykytila, niin finito. Ja mieshän voi haluta enemmän myös. Kysymällä selviää. Mulla oli yhden suhteen alun kanssa todella vaikeaa, kun välimatkaa ja eroa taustalla ja tunteet solmussa. Meistä tuli lopultakin upea pari 8v ajaksi. Ero sattui todella paljon, sillä alun haasteitten takia oli kauan tuntu, ettei mikään voi meitä erottaa.

Vierailija

Et ole ainoa, joka painiskelee asian kanssa. Ikävä tosiasia kannattaa nostaa pöydälle. Siisi kysyä mieheltä suoraan mitä hän suhteelta tahtoo.

En usko, että siinä on mitään pahaa, että hengailee tällaisen mahdollisesti sitoutumiskammoisen miehen kanssa vuosiakin, mutta jossakin vaiheessa asialle vaa pitäisi laittaa stoppi. Ihan siitä syystä, että naisen biologinen kello tikittää ja aikaa ei välttämättä ole vuosikymmeniä. Jos perheen haluaa, silloin pitää olla itsekäs.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat