Blogin kommenteista

Vierailija

Miten teidän mielestä, tulisiko blogin pitäjän vastata aina kommentteihin? Jos esimerkiksi on tapahtunut jotain ja lukijat onnittelevat/ottavat osaa, pitäisikö blogin pitäjän kommentoida noita jotenkin? Ihmettelen joskus kun kommentteja on useampi, mutta bl. pitäjä ei koskaan reagoi niihin mitenkään. Minusta se nyt olisi joskus edes hyvän maun mukaista... Itse harvoin kommentoin kun useissa on vaatimuksena joku tili tai bl. pitäjä valikoi mitä julkaisee, tai sitten minulla ei vain ole mitään kommentoitavaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos niitä kommentteja ei satoja tule, niin mielestäni olisi kohteliasta vastata. Välillä näkee ihan semmosissa pienemmissäkin blogeissa kysymyksiä lukijoiden kommenteissa, mutta bloggaaja ei niihin viitsi vastata. Aika ylimielisen oloista toimintaa.

Vierailija

Minusta on ihan bloggaajan oma vapaa valinta, kuinka kommenttien kanssa toimii.

En muutenkaan käytä aikaani sen pohtimiseen, miten muiden ihmisten tulisi missäkin tilanteessa toimia.

Vierailija

Bloggaajana ja blogien lukijana olen sitä mieltä, että pääosin pitäisi vastata kommentteihin. Jos niitä tulee kymmeniä samaan postaukseen eikä niissä kysytä mitään, niin sitten ei välttämättä tarvi vastata yksitellen kaikkiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat