Paljonko te käytätte rahaa jouluun?

Vierailija

Ruoat ja lahjat? Jotakin muuta lisäksi?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ruokaa ei tarvitse ostaa, mennään valmiiseen pöytään. Kotiin suklaata ja limpparia parilla kympillä, lahjoihin noin 300-500e. Ostan lahjat 8:lle henkilölle.

Itselleni olen ostanut lahjoja jo viidellä sadalla, mutta sitä en laske tähän:D

Vierailija

Jaa-a lahjoihin mennyt n.1400€ ja luultavasti menee vielä n.700. Ruokiin kai n.600€ ja muihin esim. koristeet kukat n. 400€ ja bensoihin jotain 60€. Sitten tietenkin vielä opettajien työkavereiden ym.  "lahjoihin" n.80€.

Eli suunnilleen kaikkeen 2200€, jos ei vielä jotain yllättävää hankintaa tule.

Vierailija

Noin 1000 €, joista suurin osa lahjoihin. Vanhoilla koristeilla mennään ja ruokaa syödään muutenkin, ehkä jouluna erikoisherkut maksavat vähän enemmän.

Vierailija

En ole koskaan laskenu. Sillä ostan ja teen lahjoja ympäri vuoden. Ruokaan menee se mikä menee. Vaihtelee vuosittain riippuen montako henkilöä on syömässä ja montako päivää. Eihän se halpaa ole, mutta minulle se on ihan sama. Minä taas en käytä rahaa yhtään alkoholiin ym. jonnin joutavaan. Ruoka maksakoon sen minkä maksaa.

Vierailija

Ruokiin parisataa, alkoholia ei käytetä, kukkiin  joku 60 euroa, lasten kotimatkakuluihin 200, lahjoihin joku 1300.

Koristeisiin ja kuuseen viitisenkymppiä.

Eli joku 1800 euroa

t. Yh Espoosta

Vierailija

Sanoihin tän joulun budjetiksi 20 000 koska siihen kuuluu mieheni ja minun joulua edeltävä matka Amsterdamiin. Plus lahjat kummitytöille ja vanhemmille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat