Naispuolisella työkaverillani kasvaa ylähuulen päällä ohuet viikset - miten saan hänet sheivaamaan ne loukkaamatta?

Vierailija

Tehdään sellaista myyntityötä, jossa ulkonäöllä ja olemuksella on väliä. En tiedä eikä hän itse huomaa niitä, koska ovat aika hennot eikä niitä näe kuin kovin läheltä, mutta tuo on sellainen asia, jonka monet asiakkaat varmasti huomioivat. Ajattelen asian niin, että jos minä esim. haisisin pahalle, haluaisin, että joku huomauttaisi siitä minulle kohteliaasti, niin voisin korjata asian.

Miten etenen tämän kanssa? Se ei auta asiaa, että nainen on samalla esimieheni.

M24

Kommentit (7)

Vierailija

Ootko aatellu, et sillä on varmaan kans perskarvat ajamatta. Ja se on ongelma, jos jossain bisnestilanteessa joskus turvautuu "perinteiseen" keinoon. Nostaisin asian esiin työpaikan palaverissä. Eihän tarvitse viitata juuri tähän ihmiseen, vaan pistää esityislistalle "työntekijöiden karvattomuuden" ja tarjota porkkanana vaikka lahjakortteja karvanpoistoon (ja vanhemmalle väelle ehkä botoxiin). 

Vierailija

Joskus kaffeella alat kovaan ääneen miettiä;

"jaaha, niin se vaan meni se movemberkin jo... joulukuuta eletään juu... on se hauska se MOVEMBER mutta hyvä kun kestää vaan kuukauden ja nyt se kuu jo vaihtui". 

Vierailija

mulla kasvaa vieläpä mustaa karvaa ylähuulessa ja niiden poistamisen jälkeen kasvava sänki on vielä huomiotaherättävämpi kuin ne karvat sellaisenaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat