Vierailija

Pitääkö ne asiakkaita ihan idiootteina? Pitäisi muka jollekin tietokoneelle ruveta juttelemaan. Ei kiitos. Vaihdan pankkia.

  • ylös 1
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta sillä on ihan hyvät jutut. Alkoi kerran tekee mulle aika suorasukaisia ehdotuksia, en kiinnostunut. 

Vierailija

Yleensä kaikenlaisista roboteista pääsee ohi kun ei puhu mitään eikä valitse mitään numeroitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mua vi*uttaa se, että on sitten mitä tahansa pankkiasiaa Nordeaan hoitamassa, niin ne rupeaa aina tyrkyttämään surkeita rahastojaan.

Vierailija

Voi. Sano jotain siansaksaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen kunnes robotti tulkitsee sinun puheen "tunnistamattomaksi puheeksi" ja ohjelma ohittaa itsensä jotta pääsisit läpi puhumaan ihmisen kanssa. Voit myös kokeilla samaa kuin mun mies kerran eli hän hoki vain vittua ja yht`äkkiä puhelimeen vastas joku. =)

Vierailija

Automaattiset puhelin-älämölö-vastaajat ja jonottaminen eivät ole asiakaspalvelua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla