Voiko Nordean idioottimaisen puhelinpalvelun kysymykset ohittaa jotenkin?
Voiko Nordean idioottimaisen puhelinpalvelun kysymykset ohittaa jotenkin?
klo 19:18 | 8.12.2015
Pitääkö ne asiakkaita ihan idiootteina? Pitäisi muka jollekin tietokoneelle ruveta juttelemaan. Ei kiitos. Vaihdan pankkia.
Minusta sillä on ihan hyvät jutut. Alkoi kerran tekee mulle aika suorasukaisia ehdotuksia, en kiinnostunut.
Yleensä kaikenlaisista roboteista pääsee ohi kun ei puhu mitään eikä valitse mitään numeroitakaan.
Mua vi*uttaa se, että on sitten mitä tahansa pankkiasiaa Nordeaan hoitamassa, niin ne rupeaa aina tyrkyttämään surkeita rahastojaan.
Voi. Sano jotain siansaksaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen kunnes robotti tulkitsee sinun puheen "tunnistamattomaksi puheeksi" ja ohjelma ohittaa itsensä jotta pääsisit läpi puhumaan ihmisen kanssa. Voit myös kokeilla samaa kuin mun mies kerran eli hän hoki vain vittua ja yht`äkkiä puhelimeen vastas joku. =)
Automaattiset puhelin-älämölö-vastaajat ja jonottaminen eivät ole asiakaspalvelua.