Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät sateenvarjoa hupullisen takin kanssa?

Vierailija
08.12.2015 |

Tässä kun on ollut sateisia ja tuulisia päiviä niin olen pannut merkille että moni ulkoilija tuskailee tuulessa liehuvan sateenvarjon kanssa vaikka hänellä on huppu päässä. Eikö huppu riitä sateella vai pelkäättekö että puistomeikit menee pilalle vai miksi pitää olla tuplasuojaus sadetta vastaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hupulliset takkini eivät ole vedenpitäviä ja jos minulla on laukku suojaan myös sitä sateenvarjon avulla.

Vierailija
2/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hupukin haluaa pysyä kuivana. Ihan kuten Lupu ja Tupu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään hupullista takkia, joka olisi vedenpitävä ja missään niissä ei ole niin isoa hehtaarihuppua, että se suojaisi kasvoja sateelta.

Vierailija
4/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän semmoista vankkarakenteista isoa sateenvarjoa, mihin sade ropisee kivasti. Se on pirteän värinenkin. Kukaan ei näe minua sieltä alta, kodikasta.

Vierailija
5/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne takit ja huput sadetta pidä. Huppu suojaa päätä tuulelta ja varjo takkia sateelta.

Vierailija
6/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se huppu kovassa sateessa auta kun siitä menee vesi läpi kuten koko takista muutenkin. Se on kyllä tosi kelju tunne kun kylmä sadevesi valuu hupun läpi niskaan.

Vierailija
7/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että  "puistomerkit menee pilalle" :)

Sitähän minä nimittäin eniten pelkään.

Vierailija
8/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli ne teidän hupulliset ulkoilupuvut eivät pidäkään sadetta. Sitten sen kyllä ymmärrän. Aika monet tosin myös kävelevät samannäköisissä ulkoiluvaatteissa ilman sateenvarjoa joten heillä varmaan inhottava tunne kun huppu ja takki kastuvat läpi.

Vierailija
9/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vaikuttaa kuinka kauan siellä sateessa on.

Vierailija
10/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu päässä tulee hiki...en siis käytä sitä takin huppua muuta kuin silloin jos varjo jäi kotiin .

Vierailija
11/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hupukin haluaa pysyä kuivana. Ihan kuten Lupu ja Tupu.

Totta. Aina kun päätä paleltaa, niin tyypit vetää päähänsä Hupun.

Onhan tuo ollut hauskaa vuosikymmeniä, mutta nyt Hupu on väsynyt. Mukava kaveri, mutta onhan tuo rankkaa.

Mitäpä jos seuraavan kerran vetäisitkin päähäsi jotain muuta.

T: Lupu ja Tupu

Vierailija
12/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin vaikuttaa kuinka kauan siellä sateessa on.

Tuo on ihan totta. Mulla on hupullinen ulkoilupuku joka pitää jonkun verran vettä mutta kun olen pidempään sateessa niin huppu alkaa vuotaa saumoista ja ennen pitkää vesi imeytyy myös itse kankaan läpi. Samoin takin yläosa päästää hetken päästä veden läpi ilman sateenvarjoa.

Vierailija
13/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuulee ja sataa joka suunnastaä, ei hupuista ja sateenvarjoista ei ole mitään hyotyä. Huppu ei pysy paikoillaan. Varjo menee ympäri ja heittää kuperkeikkaa. Märkänä siellä ollaan joka tapauksessa.

t: uitettu rotta

Vierailija
14/14 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä täällä nyt kalvaa ihmisten sateenvarjon käyttö.Hanki ny ihan oikeasti se elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi