Miesystävä raivostui kun en pääse heidän perheensä luo jouluna?

Vierailija

Miesystävä suuttui kun kerroin että en voi lähteä noin 400 kilometrin päähän hänen vanhempiensa luokse jouluna koska olen töissä.
Ymmärrän hänen pettymyksensä mutta hän raivostui ja alkoi huutaa ja haukkua minua, ja olin siis ilmoittanut pomolle olevani töissä jo aiemmin ja mies ilmoitti että olisikin menoa vasta nyt.
Miten ihmeessä se raivoistui tuossa määrin? Huusi siis ihan suoraa huutoa, en tajua miten se muka olisi niin iso juttu?

Kommentit (8)

Vierailija

Perheensä luulee että sillä ei ole naista, lelsitty koko juttu. Miehen piti näyttää jouluna että onpas ihan oikea elävä nainen, kun et pääsekään niin joutuu kotona naurunalaiseksi.

NipsuNapsu
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

En tiedä miksi on niin iso juttu. Multakin kyselty jo monet kerrat, "että kai sä sitten jouluksi kotiin tulet?" Joulu on kuulemma sukujuhla, johon pitää osallistua, mutta kun tuntuu, että sitä nauttisi kaikkein eniten omasta rauhasta.

Vierailija

NipsuNapsu kirjoitti:
En tiedä miksi on niin iso juttu. Multakin kyselty jo monet kerrat, "että kai sä sitten jouluksi kotiin tulet?" Joulu on kuulemma sukujuhla, johon pitää osallistua, mutta kun tuntuu, että sitä nauttisi kaikkein eniten omasta rauhasta.

En mäkään tajua ap:n miehen reaktiota,jospa hän vain on jouluihminen ja haluaisi kaikki läheisensä samaan paikkaan jouluna tai niin kuin joku arveli,haluaa näyttää että hänellä on nainen.

Mua on muuten aina ärsyttänyt,kun pidetään itsestään selvänä että jouluna ollaan sukulaisten kanssa.Sain lapsena tarpeekseni sukujouluista,kun joulut oli aina pakko viettää äidin vanhempien kanssa,vaikka kukaan ei tullut toimeen kenenkään kanssa.Silloin kun olin sinkku,ihmiset kyselivät menenkö jouluksi äidilleni tai muuta vastaavaa ja surkuttelivat kun sanoin että vietän joulua ihan omin päin omassa kodissa.En ymmärrä mitä surullista siinä on,jos kyseessä on oma valinta.Olen muutenkin introvertti,ahdistun jos joudun olemaan liikaa tekemissä ihmisten kanssa,oma rauha on ihanaa!

Vierailija

Se on miehen nyt pyydettävä anteeksi. Sano se sille. Tai laita sille tekstari. Että " ymmärrätkö, että en voi lintsata töistä. Jos olisit esittänyt kutsusi ajoissa, olisin pyytänyt vapaaksi joulun. Mutta nyt on myöhäistä perua. Odotan kunnollista anteeksipyyntöä, raivoamisesi oli kohtuutonta ja epäreilua."
Joulut ovat monelle tärkeitä, niihin liittyy lapsuusmuistoja ja ehkäpä miesystäväsi kokee, etteä et rakasta häntä, kun et suhtaudu yhtä vakavasti jouluun kuin hän. Joo, hoopoa, mutta me ihmiset olemme aika epärationaalisia. Joka tapauksessa VAIKKA miehesi pettymys on ymmärrettävä, raivoaminen ei ole, ja hänen on pyydettävä anteeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen perhe... tuli ekana mieleen, että miehellä on vaimo ja lapset ja sitten se haluaa sinne tyttöystävänkin mukaan.

Jos joulunvietosta puhutaan,niin yleensä kyseessä on lapsuudenperhe. Tosin itse viittaan niihin tyyppeihin sanalla "sukulaiset",miellän perheeksi nykyiset kotonani olevat tyypit,eli miesystävän ja kissat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat