Ekaa kertaa vaihtolento, tyhmä kysymys

Vierailija

Lennot samalla lipulla, kyseessä KLM. Tein juuri check inin tietokoneella ja se tulosti automaattisesti molemmat lennot samalle paperille. Lennot näkyy ihan oikein ja lukee boarding pass, mutta olen jostain syystä luullut, että eri lennot aina eri paperilla. Onko tosiaan noin vai pitääkö yrittää saada ne erikseen? Muutenkin jännittää eka vaihtolento vaikka olen lentänyt paljon. Olen ihan varma, että laukut katoaa ja itse sählään kentällä :)

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sama lentoyhtiö hoitaa molemmat lennot, niin yleensä lähtöselvitys tehdään samantien molemmille lennoille.

Tällöin et enää uudessa paikassa joudu myöskään menemään turvatarkastukseen, vaan saat samantien mennä uuden lennon lähtölaiturille.

Vierailija

Miksi niitten pitäisi olla eri papereilla? Eihän sillä ole mitään merkitystä. No, baggage dropissa voit vielä varmistaa asian.

Laukut saattaa kadota tai sitten ei. Todennäköisemmin ei.

Lentokentillä voi aina pyytää apua jos ei tiedä miten toimia tai minne mennä. Pääasia, että on oikealla lähtöportilla ajoissa.

Enjoy your journey!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sama lentoyhtiö hoitaa molemmat lennot, niin yleensä lähtöselvitys tehdään samantien molemmille lennoille.

Tällöin et enää uudessa paikassa joudu myöskään menemään turvatarkastukseen, vaan saat samantien mennä uuden lennon lähtölaiturille.

Paitsi esim Lontoossa (Gatwick)  jouduin viimeksi menemään turvatarkastuksesta uusiksi vaikka lentoytiö ja jopa jatkolennon kone oli sama. Matkalaukkuja ei siis edes purettu koneesta ja menin sisäkautta portilta toiselle noin 100 metrin matkan yhtä käytävää mutta keskellä oli turvatarkastus mikä oli vähän hassua. no ottivat minulta pois edelliseltä lennolta ostamani vesipullon vaikka mistään muulta sitä en olisi väliltä saanut hommattua.

Vierailija

Kentillä neuvonta on surkeaa, varsinkin Vantaalla. Kyllä on kaikki muuttunut huonompaan suuntaan. Kaiken saa hoitaa itse ja silti hinnat eivät ole laskeneet. Kamalaa olisi joutua pulaan ulkomaan kentällä. En lennä usein.

Viime vuonna oltiin lomalennolle lähdössä aikaisin aamulla. Oltiin jätetty matkalaukutvja menty tarkastuksen läpi. Lentoamme ei tullut näkyviin näytölle, vaikka sen olis pitänyt olla siinä ekana. Paljon myöhempiä lentoja näkyi ruudulla.

Missään ei ollut minkäänlaista infopistettä. Aula täynnä putiikkeja, jotka tosin olivat kiinni tai järjestelivät avaamistaan.) Vihdoin Finnairin tiski avautui 10 min ennen lähtöä. Siellä sanottiin, että he eivät hoida näitä juttuja, vaan tämä lentojärjestelypuoli on eri osastolla. Mistään ei neuvoja, kunnes 8 min ennen lähtöä tuli tiedot näytölle.

Kamalan sekava sokkelo.on Vantaan kenttä nykyään ja surkea palvelu. Millaistakohan on muialla. Pelottais varmaan vielä enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat