Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko okei jos on kutsuttu sellaisiin pikkujouluihin, joihin pitää tuoda joku viiden euron lahja niin tuo viiden euron setelin ja laittaa sen...

Vierailija

Minut on kutsuttu sellaisiin pikkujouluihin enkä ehdi ostaa lahjaa, kun töissä on niin kauhea kiire, eikä minun velikään suostu ostamaan minun puolesta sitä lahjaa, vaikka pyysin.

Ja voiko sen viiden euron setelin laittaa sinne lahjasäkkiin ihan sellaisenaan vai pitääkö se paketoida? Ja jos pitää paketoida, pitääkö olla joulupaperi vai käykö sellainen, missä on ruusuja ja ruiskaunokkeja?

Kommentit (9)

Vierailija

Jos sulla on aikaa paketoida, on aikaa ajaa R-kioskin kautta ja ostaa vaikka suklaalevy ja siihen lahjapussi. Tuollaisiin EI tietenkään panna rahaa!

Vierailija

Laita kirjekuori ja kortti. Korttiin kirjoitat, että osta itsellesi kahvi ja muistele pikkujouluja. En kyllä tiedä mitä kahvi maksaa. Tai jotain muuta hauskaa. 5 euron hemmotteluseteli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on aikaa paketoida, on aikaa ajaa R-kioskin kautta ja ostaa vaikka suklaalevy ja siihen lahjapussi. Tuollaisiin EI tietenkään panna rahaa!

Mulla on aikaa paketoida kun kotona on lahjapaperia joka jäi yli kun paketoitiin tädin 75-vuotislahja (ruusu-ruiskaunokki aiheinen paperi). Mutta mulla ei ole aikaa miettiä ja ostaa lahjaa, kun meillä on töissä niin kova kiire. Mun työpari on flunssassa ja mun täytyy tehdä senkin työt. Ja mun pitää vielä leipoa pipareitakin kahvihuoneeseen. Siis mitä aattelette käykö ruusu-ruiskaunokki aiheinen paperi sen viiden euron kääreeksi? Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat