Muistatteko kun teineillä piti olla kaikki "luksusta" - Burberryn huiveja, Vuittonin laukkuja, helmi- ja "timantti"koruja ja korkokenkiä?
Nyt urheilujoukkueiden lippiksiä, reppuja, nenärenkaita, tatuointeja, pelipaitoja ja koriskenkiä.
Aika päinvastaiseksi on ns. massamuoti muuttunut!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämmöinen luksusmuoti muka on ollut?
Sillon ku sulla oli se aivohalvaus, mummeli
Muistaakseni muoti on yhä aikalailla otsikon kaltaista, mitä nyt merkit vähän muuttuvat, Burberryn huiveja ei enää paljoa näe ja korkkarit ovat vaihtuneet lenkkareihin.
Noiden lisäks jotkut teinit pitää tikkitakkeja, Marco Polo tai vastaavan siistiö puseroa ja kauluspaita alla. Sitten mk laukku ja iso kello ja viikonloppuisin ollaan tyrkkykuteissa pillu pitkällä kännissä.. Joo-o
Muistan, alkoi silloin kun olin yläasteella :) piti olla myös dakinen reput, nythän kaikilla on fjälravenit
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni muoti on yhä aikalailla otsikon kaltaista, mitä nyt merkit vähän muuttuvat, Burberryn huiveja ei enää paljoa näe ja korkkarit ovat vaihtuneet lenkkareihin.
Nyt käytetään ehkä enemmän Lv feikkihuiveja.
On "luksus" edelleen muotia teineilläkin. Samoin ap:n muistelemalla kaudella muotia oli myös mm tennarit ja pääkallokuviot. Vastakkaisuuksia silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavista sairauksista ei saa tehdä pilaa.
T. Emma 8 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Emma 8 vuotta
8- vuotias ei osaa kirjoittaa noin asiallisesti koneella.
Toi lippismuoti on kivan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, alkoi silloin kun olin yläasteella :) piti olla myös dakinen reput, nythän kaikilla on fjälravenit
Ja ennen Dakinea kaikilla oli Eastpak.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Emma 8 vuotta8- vuotias ei osaa kirjoittaa noin asiallisesti koneella.
Minä sanelin, äiti kirjoitti. Vaikka olisin itsekin osannut kyllä.
T. Emma
Mun teini-iässäni kaikki piti olla pastellia, tupeerattua ja neonia. Oho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Emma 8 vuotta8- vuotias ei osaa kirjoittaa noin asiallisesti koneella.
Minä sanelin, äiti kirjoitti. Vaikka olisin itsekin osannut kyllä.
T. Emma
Ketä kiinnostaa. 8 veet ei käy vauvapalstalla.
Emma luki olan yli aivohalvauksesta. Hänen ukkinsa on saanut aivohalvauksen ja halvaantunut vakavasti, ei pysty kävelemään, liikkumaan itsenäisesti jne. Emma kysyi, miksi tuossa puhutaan aivohalvauksesta. Kerroin, että se on sellainen vitsi. Emma sanoi, ettei noin vakavilla sairauksilla saa vitsailla ja pyysi, että kirjoittaisin sen tänne. Näin tein, sillä Emmalla oli mielestäni pointti, vaikka itse en ollut aluksi kiinnittänyt huomiota asiaan, vaan ajattelin, että no kyllä kaikella saa vitsailla...
Aivohalvaus on varmaan sitten aivan hulvattoman hauska juttu silloin kun se ei kosketa itseä. Enää emme tänne kirjoittele, anteeksi ot.
Juu, silloin oli pääkallokuvio joka jannun lippalakissa. Oli ne aikoja. Koskahan palaa muotiin. Se oli ennen rokkabilly putkikasseja.
Silloin kun minä olin teini, muodissa oli Leviksen 501 farkut, purjehduskengät ja kai jotain muutakin. Minulla ei tosin ollut, samalla luokalla oli vain muutama oppilas, jolla muotivetimiä ei ollut. Osasin olla ilmankin. En ymmärtänyt, miksi farkkujen piti olla juuri hurjan kalliit merkkifarkut tai piti olla tiettyä merkkiä.