Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jouluapua ryhmässä valehtelija. Varokaas!

Vierailija
08.12.2015 |

Katsoin yhden Jouluapua ryhmää fb:ssa. No, yksi avun hakija ilmoitti että jäätiin miehen kanssa kesällä työttömäksi. Perheessä 6 lasta. Yllättynyt miten köyhää on ja ei rahat riitä. Laitoin hiiren henkilön nimen kohdalle, ja siinä sanotaan että hän on aloittanut opiskelut eräässä koulussa 2015 syksyllä. Hänellä kuitenkin pienehköjäkin lapsia. APUA SAA hakea! Mutta olen sitä mieltä että jos tietoisesti jäät pois työelämästä, ja haluat olla opiskelija, niiin eihän sulla ole mahdollisuuttakaan tienata, ainakaan 3 seuraavaan vuoteen. Opiskelijan tulotkin on pienemmät kuin työttömän. Näitä pikkulasten kanssa opiskelijoita en ymmärrä. Sulla on suurperhe. Älä kuluta omaan opiskeluhaaveeseesi. Mee vaikka puhelinmyyjäksi, Se on nyt prioritteetti, että lapset saisi paremman lapsuden.Perehtykäähän vähän niihin jotka ruinaa apua, kyllä heitä silti auttaa saa, mutta voi olla tietoistakin heittäytymistä avun varaan joillain.ainakin pitä rehellisesti kertoa tilanteenne muille!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 34-vuotias sairaanhoitaja, kahden lapsen yksinhuoltaja, kun sain kuulla sairastavani nivelreumaa. Tiesin jo silloin, että en tule pääsemään sairaanhoitajan työstä vanhuuseläkkeelle. Olin 38, kun lähdin opiskelemaan toista alaa ja hieman yli 40, kun valmistuin. Olen pystynyt luomaan tällä uudella alalla uran, jossa palkkani on kolminkertainen sairaanhoitajan palkkaani verrattuna. Pystyn tekemään etätöitä ja voin käydä yksityislääkärillä hoidattamassa kaikki sairauteni. Lisäksi voin avustaa joka joulu useilla sadoilla euroilla niitä, joilla asiat eivät ole yhtä hyvin. Juu, oli täysin oma valintani lähteä opiskelemaan toiselle alalle, mutta varmasti kaikista paras valinta, mitä olen koko elämäni aikana tehnyt. 

Saanko kysyä että mille alalle lähdit? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän