Voinko aloittaa aina keskustelut miehen kanssa?

Vierailija

Olen viestitellyt nyt muutamia päiviä uuden tutun kanssa. Hän on ainakin jollakin tavalla kiinnostunut minusta, minä varmasti enemmän hänestä. Tähän asti olen aloittanut aina keskustelut, mutta mies on kyllä aina jatkanut niitä hyvin, kysellyt kysymyksiä yms, joten mielestäni kiinnostus on molemmin puolista. Olen kuitenkin ollut suht neutraali enkä mikään yli-innokas... Onko säälittävää aina aloittaa viestittely? Vai odotanko muutamia päiviä etten laita mitään viestiä ja katson mitä hän tekee... Olemme kolmekymppisiä emmekä mitään teinejä enää :P

Kommentit (9)

Vierailija

Itse en koskaan aloittanut keskustelua, koska huono itsetunto ja ajattelin että mies ei enää ole kiinnostunut... Viestittely jäi sitten siihen.

Vierailija

Mitä siinä voi menettääkään että juttelee ja aloittaa keskusteluita jutun luistaessa, jos ei vaan ole liian tunkeileva? Pahin mitä voi tapahtua on että miestä ei enää kiinnosta. Ja that's it elämä jatkuu eikö niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä voi menettääkään että juttelee ja aloittaa keskusteluita jutun luistaessa, jos ei vaan ole liian tunkeileva? Pahin mitä voi tapahtua on että miestä ei enää kiinnosta. Ja that's it elämä jatkuu eikö niin.

Näin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutamia päiviä? Ei *tu naisia! =D

Muutamien päivien perusteella jo heittämässä hanskoja tiskiin.

Hei en mie hanskoja tiskiin heittämässä oo, vaan lähinnä vaan sitä nyt mietin että en halua olla turhan tunkeileva :D olisi kiva jos toinenkin osapuoli aloittaisi keskusteluja. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat