Linnan juhlien ehdoton kuningatar oli mielestäni

Vierailija

Jenni Haukio.

Jokaisella voi toki asiaan olla oma mielipide, mutta minun mielestäni Jenni Haukio oli eilisten Linnan juhlien kuningatar.

Kommentit (8)

Vierailija

Jenni oli style, mutta aina kun häntä katsoo Salen rinnalla, tulee paha olo... Kuin isä ja tytär. Olen miettinyt onko Jennin nuoruus jäänyt elämättä kokonaan. Onko hän ikinä ollut kännissä, pokannut miehiä tai tehnyt mitään "paheellista".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenni oli style, mutta aina kun häntä katsoo Salen rinnalla, tulee paha olo... Kuin isä ja tytär. Olen miettinyt onko Jennin nuoruus jäänyt elämättä kokonaan. Onko hän ikinä ollut kännissä, pokannut miehiä tai tehnyt mitään "paheellista".

Jotkut elävät nuoruutensa tyytyväisinä kännäämättä, pokailematta miehiä tai tekemättä mitään paheellista. En tiedä kuuluuko Jenni heihin vai ei. Varmasti on kyllä halutessaan ehtinyt vaikka mitä, eikös hän ollut ihan kypsä aikuinen kun päätyi yhteen Saulin kanssa.

Vierailija

Tiina Lymi on kolkko ja kylmän oloinen ihminen. Vaikka hänellä olisi mitä päällä, ylimielisyys ja viileys lyö läpi. Sattumaako, että naisella miehet vaihtuvat jatkuvasti ja lapsi kaikille...ei vaan pysy setti kasassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoruuden eläminen tarkoittaisi yhtä kuin kännissä mahdollisimman usein ja siinä tilassa mahdollisimman usein haarojen aukominen? Nuoruutta voi elää myös matkustamalla, juhlimalla muuten ja etsimällä sitä oikeaa rakkautta. Syömällä juustoja ja maistelemalla viinejä. Tutustumalla eri kulttuureihin, opiskelu, uusien kielten oppiminen.

Säälittää ihmiset, jotka puhuvat jostain yhdestä tietystä "nuoruuden elämisestä". He ovat sisältä todella köyhiä ihmisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat