Tykkäätkö huithapeleilta vaikuttavista ihmsistä? Millainen mielikuva sinulla heistä on?

Vierailija

Oletko itse sellainen?

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen on huithapelilta vaikuttava nainen muuten?
Kevytmielinen, ei kovinkaan vakava tai vakavasti mihinkään suhtautuva, hymyileväinen, rento...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevytmielinen, ei kovinkaan vakava tai vakavasti mihinkään suhtautuva, hymyileväinen, rento...
Okei, no hymyileväisistä naisista tulee mieleen lähes poikkeuksetta feikkaaja.

Vierailija

Ei, kyllä huithapeli tarkoittaa huoleton, huolimaton, väinpitämätön, ei vakavamielinen, eli ei hoida asioita, ei tule ajoissa tapaamisiin, kaikki on kotona vähän sekaisin, passi unohtuu ulkomaanmatkalta, jne. Myös kevytmieleinen asioissa niin, että jossain hautajaissa voi hössöttää jostain pinnallisesta pikkuseikasta.

Sen sijaan rento ja hymyilevä ei tule mulle mieleen huithapelista.

Mielenkiintoista on että joidenkin mielestä sana tulee alun perin Lontoon kaupunginosasta nimeltä Whitechapel.

Tunnen yhden Lontoossa asuneen (!) naisen, joka on vähän huithapeli, mutta fiksu ja mukava ihminen. Asiat ovat vaan hänellä aina vähän sekaisin...

Vierailija

En pidä huithapeleista, on ne miehiä tai naisia. Sählärit, myöhästelijät, sotkijat, unohtelijat, lörpöttelijät, ne on huithapeleita, eikä mun mieleen.

Vierailija

Tykkään huithapeleista. Joilla useimmilla on siis kyky olla myös organisoituja, he vaan etsivät sen minimitason joka riittää siihen että elämässä selviytyy.

Olen harjoittelijana saanut nyt olla viikon huithapelin kanssa ja viikon todella tarkan ihmisen kanssa samassa työssä. Toinen näistä, tämä tarkka, on koko ajan kireä ja loppuun palamisen partaalla, toinen näyttää nauttivan työstään ja asiakkaidensa kohtaamisesta. Toinen hukuttaa asiakkaan tietotulvaan joka käynnillä, toinen antaa kätöseen lappusen jossa on kaikki tarvittava tieto josta asiakas saa sitten sitä katsoa kun tietoa tarvitsee. Molempien asiakkaat saavat hyvää palvelua.

Minä olisin mieluummin huithapelin asiakas, jolla on tunne että hänen seurassaan viihdytään, ja olisin itsekin työssäni mieluummin huithapeli, jos se auttaa työssä jaksamisessa.

Vierailija

Huithapelit ovat niin perkeleen hauskoja ihmisiä, joiden törttöilyistä kärsivät sitten muut. Ei aina jaksa, pysyttelen mieluummin kauempana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no hymyileväisistä naisista tulee mieleen lähes poikkeuksetta feikkaaja.

Mulla tulee mieleen ihmisestä, joka on jatkuvasti naama nurinpäin, että on todella pirullinen luonne.
Ja niinhän sä oletkin..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat