Mitä teidän miehet on sanonut kun olette sanonut olevanne raskaana? (ei yritetty saada vauvaa)

Vierailija

Miten sanoitte sen ja miten mies reagoi? Minua kiinnostaa ainoastaan sellaiset tapaukset missä lasta ei ole tehty. Ehkäisy petti tms.

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Viestitin: -Haluutko arvata? M: -Mikä juttu? Mä: - Se juttu. M: -No ohhoh... En osaa sanoo mitään oikeen... Myöhemmin oli mielissään ja hämmentynyt.

Vierailija

Muutama päivä hiljaisuutta ja sitten mies suorastaan hihkaisi "saadaanko me tosiaan vauva?"

Eli vaikka lapsi olikin vahinko (ehkäisy petti) niin iloinen sellainen kuitenkin.

Vierailija

Käytiin tälläinen whatsapp keskustelu:
minä: mulla on muuten menkat myöhässä

mies: mitä toi tarkottaa menkat myöhässä???? eäyhhh eeeeeeiiiiii!!!!!
minä: en mä tiiä... ei ne normaalisti oo myöhäs...

Sitten kotona töiden jälkeen mies ei puhunut yhtään asiasta. Enkä minä. Mieluiten jätän teeman pariksi viikoksi... En aio tehdä aborttia. Meillä oli keskeytetty yhdyntä .

Vierailija

Taisin töksäyttää aika suoraan, et mies meni ja teki mulle vanhanaikaiset ja nyt selvis syy, miksi ne mun menkat on myöhässä. Mies jotain: Ai hitto!!! No nyt saatiin ainakin hyvä syy mennä naimisiin... Niin vai mites aioit hoitaa tilanteen? Jotain tuon suuntaista depattia siinä käytiin, vaikka en ihan tarkkaan muistakkaan. Niin ja naimisiin kanssa mentiin.

Vierailija

"Nyt kävi vahinko" ja näytin raskaustestiä. Mies totesi jotain, että miten hitossa hän kertoo vanhemmilleen että heistä tulee isovanhempia + kysyi että milloin täytyy alkaa koota pinnasänkyä.

Vierailija

Ei muuta kuin että saan hänen tukensa päätökselleni. Olisi ehkä hiukan halunnut lasta, mutta ei onneksi sanonut siitä mitään. Oli jo kaksi lasta ja minä ihan hajalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmoitti että olen pilannut hänen elämänsä :(

Jatkoitteko yhdessä? Yksi tuttavani koittaa vastaavassa tilanteessa jatkaa. Mietin mitä siitäkin tulee.

Vierailija

eikä!!!!! mee huomenna lääkäriin niin se ottaa sen pois.
menin lääkäriin selvittääkseni onko se tuulimuna tms mutta ei ollut vaan normaali rv 8 alkio. olin onnellinen vaikka se oli oikeasti 100% vahinko. meille syntyi sitten ihana vauva. mies alkoi iloita noin raskauden puolivälissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat