Apua! Onko puhelimeni "saastunut"??

Vierailija

Surffailin äskön netissä puhelimellani ja painoin nappia "edellinen", jonka jälkeen ruutuun ilmestyi teksti että puhelimeni on saastunut, tai että siinä on virus! Sivu ilmoitti, että painamalla nappia saan viruksen poistettua. No, minä tyttö tein työtä käskettyä.. Aikani hyväksyin hädissäni kaiken mitä sivu tarjosi, mutta sitten sivut muuttuivat vähintäänkin epäilyttäviksi ja vihdoin ymmärsin sulkea netin.
Jälkeenpäin aloin googlettamaan viruksista ja huomasin että tein vissiin juuri sen mitä ei olisi pitänyt!
Auttakaa, mitä nyt teen??

Kommentit (7)

Vierailija

Onneksi olkoon, AP! Olet voittanut satunnaisessa arvonnassa iPadin ja 10 000 euroa. Annatko pankkitunnuksesi ja ota vaikka kuva luottokortistasi, jossa näkyvät kaikki tarpeelliset numerot, jotta voin toimittaa sinulle voittosi.

Vierailija

Latasin Norton Mobile Securityn kun eräässä keskustelussa niin neuvottiin, ajattelin kysäistä onko se vielä luotettava, keskustelu oli nimittäin vuodelta 2013?  Se ohjelma ei ainakaan kertonut löytävänsä mitään haittaohjelmia tms, voiko siihen luottaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, AP! Olet voittanut satunnaisessa arvonnassa iPadin ja 10 000 euroa. Annatko pankkitunnuksesi ja ota vaikka kuva luottokortistasi, jossa näkyvät kaikki tarpeelliset numerot, jotta voin toimittaa sinulle voittosi.

Hehheh, äläs viiti en mä tohon menis! Mun selitys tähän katastrofiin on panikointi! Myönnän, en ajatellu ollenkaan...

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös Suomessa myydä älypuhelimeen virustorjuntaa?

No varmaan, mutta en ajatellu tarvitsevani sellasta. Joku ehkä saattaa arvatakin ettei tää teknologia oo mun vahvimpia lajeja. 

Lataan parhaillaan sitä Ccleaneria, voiko siihen luottaa?? Onko mitään muuta tehtävissä? 

En halua mitään kiristysviestejä!! XO

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suomessa myydä älypuhelimeen virustorjuntaa?

No varmaan, mutta en ajatellu tarvitsevani sellasta. Joku ehkä saattaa arvatakin ettei tää teknologia oo mun vahvimpia lajeja. 

Lataan parhaillaan sitä Ccleaneria, voiko siihen luottaa?? Onko mitään muuta tehtävissä? 

En halua mitään kiristysviestejä!! XO

Niin siis ihan uteliaisuudesta kysyin, koska ostan nyt Suomessa ensimmäisen älypuhelimeni. Itse en uskaltaisi ottaa ilman virustorjuntaa. Ccleanerista en ole kuullutkaan. Norton on tuttu. Kaikki suomalaiset ystäväni, jotka enemmän käyttävät nettiä eli( 'geek' ) käyttävät torjuntaa jonka nimi alkaa K-kirjaimella, on ilmeisesti venäläinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat