23v mies ei halua seksiä?

Vierailija

Molemmat ollaan parikymppisiä, oltu yhdessä n. 5kk, viimeisen kuukauden aikana seksiä ollut kerran. Alussa oli aina kun nähtiin eli pari kertaa viikossa. Enää lähinnä jos ollaan kännissä :(

Olen nätti ja pidän itsestäni huolta, en ole lihonut jne. Riitoja on kyllä viimeisen kuukauden aikana ollut paljon, varmaan nekin vaikuttaa ettei fiilistä ole? Mikähän minussa on ettei halua minua.. on tosi hyvää seksiä silloin kun sitä on. Olen yrittänyt puhua aiheesta mutta taitavasti aina onnistuu sivuuttamaan sen.

Kommentit (2)

Vierailija

Ihan minkä tahansa ikäinen mies voi olla haluamatta seksiä, jos suhteessa on jotain pahasti vialla. Riitaisa suhde ei herätä seksihaluja, vaikka olisi kuinka kiimaisessa iässä. Sopikaa riitanne ja parantakaa suhdettanne henkisellä tasolla, niin varmasti seksikin palaa kuvioihin. (Paitsi jos hänellä on toinen nainen, mutta sitä ei kannata heti ensimmäiseksi epäillä, jos ei ole muita todisteita kuin seksin vähyys.)

Vierailija

Minunkaan 23v mies ei halua... Eka puoli vuotta seksielämä oli vilkasta, mutta nyt ei pariin vuoteen ole ollut kovin aktiivinen :( Ja minäkin olen pysynyt ihan saman näköisenä ja kokoisena. Tosin meillä ei ole riitoja eikä kuulemma vika ole minussa, on vaan kovin stressaantunut opiskelusta ja kuulemma sen takia ei ole fiilistäkään. Läheisyyttä muuten on paljon. Silti takaraivossa pelottaa ajatus, että en kelpaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat