Mikä on neljän kirjaimen sana...

Vierailija

mutta täytyy kirjoittaa viidellä, vaikka sisältää oikeasti kuusi kirjainta, tyhmempi tarvitsee kahdeksan, nokkela selviää seitsemällä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vanhaa... Vastaukset on "mikä, mutta, vaikka, tyhmempi & nokkela" tai nii, eihä tähä kuulu ees vastata on vaan tommonen ajatuspähkinä millä erottaa hitaalla käyvät nopeesti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhaa... Vastaukset on "mikä, mutta, vaikka, tyhmempi & nokkela" tai nii, eihä tähä kuulu ees vastata on vaan tommonen ajatuspähkinä millä erottaa hitaalla käyvät nopeesti...

Kiitti ratkaisusta! Käyn hitaalla ja toi arvoitus jäi vaivaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin käyn hitaalla, ihan diagnoosin saanut.

Mikä diagnoosi sulla siis on? Tarkoitan että eihän "hitaalla käyminen" ole sairaus vaan luonteenpiirre :D Itseäni välillä hävettää,kun muut nauravat jollekin vitsille ja minä joudun oikein pohtimaan missä se juju on.Olenkin kyllä syntyjäni hidas hämäläinen,ehkä se selittää asian.

Vierailija

Mulla on kyllä huumorintajua, mutta tajuan monet vitsit hitaasti, siitäkin huolimatta, että töissä pystyn ratkomaan vaikeatkin ongelmat. Johtuu mun miehestä, josta ei koskaan tiedä onko tosissaan vai ei. Kun joskus sen kertomat tosijutut vaikuttaa vitsiltä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat