kysymys rahan laittamisesta tilille.
Kaverillani on aktian pankissa tili.
Aion mennä sinne pankkiin ja laittaa
rahaa hänen tililleen.
Mietin mitä muuta tarvitsen henkkareiden lisäksi?
Tarvitsenko hänen tilinumeronsa?
Tiedän hänen etu(molemmat) ja sukunimensä. Mitä tehdä jos ei saa
tietoa tilinumerosta? Hän on ulkomailla,
hukkasi passinsa ja tarvitsee rahaa..
Kommentit (40)
Pankki tuskin antaa tilinumeroa puhelimitse... Ainakaan Oauuspankista ei tuota tietoa aiemmin saanut puhelimitse.
Eikö muka tosiaan _kukaan_ tiedä kaverin tilinumeroa? Joku muu kaveri, perheenjäsenet, työpaikan palkanlaskija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse muuta kuin käteistä ja kaverisi tilinumeron. Henkkareilla et tee mitään. Kaverisi saa tilinumeron verkkopankistaan tai soittamalla pankkiinsa.
Isäni lupasi kerran laittaa synttärilahjaksi saamiani rahoja tililleni, kun oli muutenkin pankissa käymässä. Rahaa oli joku pari sataa, ja tästäkin oli kyselty aika tiukkaan sävyyn, hyvä kun suostuivat ottamaan ne vastaan.
Tämä pankkien touhu on mennyt tosissaan aivan paskantärkeäksi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen haukkunut pankkiämmän paskaiseksi huoraksi, kun on kysellyt tyhmiä ihan tavanomaisista talletuksista, joita olen tehnyt muiden tileille. Tuollaiset idiootit eivät kuulu mielestäni asiakaspalveluun. Pitäisihän se nyt nähdä perssilmälläänkin että joku muutaman satasen talletus ei ole mitään rahanpesua tai hämäräbisnestä.
Jos nyt vittuilumielessä tuon kirjoitit, niin meni hukkaan. Taroitukseni oli vain huomauttaa, että pelkkä käteinen raha ja kaverin tilinumero eivät välttämättä riitä, vaikka tuossa lainaamassani viestissä niin väitettiin.
Auttaisko suurlähetystö...ne voi ottaa sun rahat pankin kautta vastaan ja ojentaa käteistä ystävällesi.
Kuka helvetin hullu lähtee ulkomaille ilman henkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka tosiaan _kukaan_ tiedä kaverin tilinumeroa? Joku muu kaveri, perheenjäsenet, työpaikan palkanlaskija?
en tunne perheenjäseniä. Ei ole töissä vaa sairaseläkkeellä. En tiedä mitä tekisin. Etenkin kun tämän takia välit hajos ja nyt hän haukkuu ym.. Ja hän ei omista henkilökoettia. Vain passin ja nyt sekin katosi..
Sanot, että hän on hukannut itse passinsa, mutta se on sinun syysi.
Kerro tarkemmin. Tämä on mielenkiintoista.
Vaikka onnistuisit laittamaan rahaa hänen tililleen pelkällä nimellä, miten luulet hänen nostavan ne, jos hän ei itse muista tilinumeroaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tunne perheenjäseniä. Ei ole töissä vaa sairaseläkkeellä. En tiedä mitä tekisin. Etenkin kun tämän takia välit hajos ja nyt hän haukkuu ym.. Ja hän ei omista henkilökoettia. Vain passin ja nyt sekin katosi..
Kai hän nyt sentään itse omat perheenjäsenensä tuntee ja voi kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse muuta kuin käteistä ja kaverisi tilinumeron. Henkkareilla et tee mitään. Kaverisi saa tilinumeron verkkopankistaan tai soittamalla pankkiinsa.
Isäni lupasi kerran laittaa synttärilahjaksi saamiani rahoja tililleni, kun oli muutenkin pankissa käymässä. Rahaa oli joku pari sataa, ja tästäkin oli kyselty aika tiukkaan sävyyn, hyvä kun suostuivat ottamaan ne vastaan.
Tämä pankkien touhu on mennyt tosissaan aivan paskantärkeäksi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen haukkunut pankkiämmän paskaiseksi huoraksi, kun on kysellyt tyhmiä ihan tavanomaisista talletuksista, joita olen tehnyt muiden tileille. Tuollaiset idiootit eivät kuulu mielestäni asiakaspalveluun. Pitäisihän se nyt nähdä perssilmälläänkin että joku muutaman satasen talletus ei ole mitään rahanpesua tai hämäräbisnestä.
Jos nyt vittuilumielessä tuon kirjoitit, niin meni hukkaan. Taroitukseni oli vain huomauttaa, että pelkkä käteinen raha ja kaverin tilinumero eivät välttämättä riitä, vaikka tuossa lainaamassani viestissä niin väitettiin.
Ihan yleisellä tasolla kommentoin sitä, millaisia persereikä-ämmiä pankkeihin palkataan kyselemään idioottimaisia kysymyksiä. Pankkipalvelu on nykyään ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onnistuisit laittamaan rahaa hänen tililleen pelkällä nimellä, miten luulet hänen nostavan ne, jos hän ei itse muista tilinumeroaan?
onhan siellä automaatit ja
hänellä pankkikortti mukana. No lähetin hänelle rahaa ja laitoin vahingossa väärään numeroon hälle koodin. Hän soitti ja kyseli sitä koodia. Ilmeisesti taisi hukata passinsa kun oli mun tyhmyydelle niin raivoissaan...
Kerro nyt ihan alusta alkaen, miten tämä kuvio oikein eteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla kommentoin sitä, millaisia persereikä-ämmiä pankkeihin palkataan kyselemään idioottimaisia kysymyksiä. Pankkipalvelu on nykyään ala-arvoista.
Suomen lait ja Finanssialan Keskusliitto vaativat näitä kysymyksiä. Pankki pääsisi paljon helpommalla, jos ei tarvitsisi kysyä. Mutta sinulle ilmeisesti rahanpesu ja terrorismin rahoittaminen (mm.) on ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan siellä automaatit ja
hänellä pankkikortti mukana. No lähetin hänelle rahaa ja laitoin vahingossa väärään numeroon hälle koodin. Hän soitti ja kyseli sitä koodia. Ilmeisesti taisi hukata passinsa kun oli mun tyhmyydelle niin raivoissaan...
Millä lähetit rahaa jos ei muista tilinumeroaan tai ilmeisesti mitään muutakaan?
Oli varaa soittaa sinulle muttei ole nyt varaa soittaa pankilleen?
Ja kuka idiootti hukkaa passinsa vain koska suuttuu?
Kuulostatte molemmat joltain mt-ongelmaisilta sossutapauksilta, joilla on elämänhallinta todella hukassa.
Mitä helvettiä sä sekoilet? Miten voi olla noin UUSAVUTONTA porukkaa?! Miten kaverisi pärjää ulkomailla ilman passia?! onhan hänen se hankittava!
Otahan siihen idioottiin yhteyttä ja pyydä, että ottaa johonkin sukulaiseensa yhteyttä, joka sitten selvittää sen tilinumeron. Jos sekään ei onnistu, antaa olla. Joku voisi kysyä, miksi kukaan noin kehari on lähtenyt ulkomaille ja miksi on viimeinen penni menossa...
Laitatko mullekin rahaa jos vaan ragetan sinulle siitä että itse hukkasin passini?
Siis olet jo aiemmin lähettänyt hänelle rahaa, miten?
Miksi kaveri on ilman rahaa ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet jo aiemmin lähettänyt hänelle rahaa, miten?
Miksi kaveri on ilman rahaa ulkomailla?
joku varasti rahat. Jos oikein ymmärsin.western unionin kautta lähetin
Kaverisi kusettaa sinua. Älä lähetä rahaa.
Ei vittu toi ap on vielä enemmän sekasin ku ammattivalittaja. Ja se on jo aikamoinen saavutus.
Kerro nyt vielä meille, että se (ex-)ystäväsi on nigerialainen.
Ei, ku kirjotat jotenkin oudosti.