kysymys rahan laittamisesta tilille.

voiei

Kaverillani on aktian pankissa tili.
Aion mennä sinne pankkiin ja laittaa
rahaa hänen tililleen.
Mietin mitä muuta tarvitsen henkkareiden lisäksi?
Tarvitsenko hänen tilinumeronsa?
Tiedän hänen etu(molemmat) ja sukunimensä. Mitä tehdä jos ei saa
tietoa tilinumerosta? Hän on ulkomailla,
hukkasi passinsa ja tarvitsee rahaa..

Sivut

Kommentit (40)

voiei

Vierailija kirjoitti:
Mikset siirrä rahaa suoraan omalta tililtäsi?

Kun on vain käteistä mulla..

miten saan hänelle rahaa?

Kun en tiedä sitä tilinumeroa ja hän ei muista sitä ulkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rahat voi käydä tallettamassa ensin omalle tilillesi pankissa tai talletusautomaatilla. Rahan siirtäminen kaverille ei onnistu ilman hänen tilinumeroaan, ei pankin tiskillä eikä verkkopankissa.

Vierailija

Tilille ei voi laittaa rahaa ilman tilinumeroa. Hän saisi tietää sen verkkopankistaan, jos muistaisi sen tunnukset eikä olisi hukannut avainlukulistaansa.

Voit sähköttää shekin paikalliseen pankkiin, josta hän hakee shekin henkkareilla. Tai ostaa matkashekkejä ja lähettää postissa. Kulut vaan on aika isot.

voiei

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rahat voi käydä tallettamassa ensin omalle tilillesi pankissa tai talletusautomaatilla. Rahan siirtäminen kaverille ei onnistu ilman hänen tilinumeroaan, ei pankin tiskillä eikä verkkopankissa.

Osittain mun vika että passi hukkui.. Syystäkin raivoissaan ja tarvitsee rahaa..

Vierailija

Et tarvitse muuta kuin käteistä ja kaverisi tilinumeron. Henkkareilla et tee mitään. Kaverisi saa tilinumeron verkkopankistaan tai soittamalla pankkiinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kai hänen tarvikaan sitä ulkoa muistaa, katsokoon vaikka verkkopankista.

Vierailija

Ihme kyllä pankki tunnistaa tämän rahanpesuksi ja/tai muulitoiminnaksi. Good luck with that. Keksi ainakin jokin parempi tarina, älä sitä oletustarinaa mitä muulihomman antaja sulle kertoi :)

Vierailija

Western Unionin kautta voi lähettää vaikka "yksisilmäiselle Jackille Timbuktuun", mutta kulut ovat isot. Mitään tilinumeroita ei tarvita.

Tai sitten menet talletusautomaattille, jos sinulla on Nordean, Dansken tai Osuuspankin tili, talletat omalle tilillesi ja siirrät rahat hänelle tilisiirtona.  

Jos saat Aktian tilinumeron, voit tallettaa rahat ja varmasti tämä on nopein...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse muuta kuin käteistä ja kaverisi tilinumeron. Henkkareilla et tee mitään. Kaverisi saa tilinumeron verkkopankistaan tai soittamalla pankkiinsa.

Isäni lupasi kerran laittaa synttärilahjaksi saamiani rahoja tililleni, kun oli muutenkin pankissa käymässä. Rahaa oli joku pari sataa, ja tästäkin oli kyselty aika tiukkaan sävyyn, hyvä kun suostuivat ottamaan ne vastaan.

voiei

tajusiko kukaan teistä että

a)en tiedä hänen tilinumeroaan ja vielä b) hän ei muista omaansa. C) ei kuljeta mukanaan verkkistunnuksia ulkomailla. D) hänellä ei ole passia osittain mun takii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

a)en tiedä hänen tilinumeroaan ja vielä b) hän ei muista omaansa. C) ei kuljeta mukanaan verkkistunnuksia ulkomailla. D) hänellä ei ole passia osittain mun takii.

Tajutaan kyllä. Se vain ei auta asiaa millään tavalla. Eikö kukaan muu tietäisi hänen tilinumeroaan ja voisi lähettää sitä tekstiviestinä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tajusimme. ja siksi että se mitä inä yrität tehdä täyttää rahanpesun tai muulitoiminnan kaikki tunnusmerkit ei sinulle jää muuta kuin mainittu western union. jos kaiken onnistuu ryssimään, maksaa korjauskin sitten vähän enemmän.

tajusitko nyt itse?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat