Mikä helvetti miehiä vaivaa?

Vierailija

Yritin sopia yhden miehen kanssa tapaamista, siis ensitreffejä. "Tuunko sun kämpille?" No et varmasti tuu!!!
Kertokaahan että mitä noiden päässä liikkuu? Ja ei ollu todellakaan mitään erityisen flirttailevaa viestienvaihtoa taustalla.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jaa, mä taas olen monta kertaa ollut ensitreffeillä niin että mies on tullut mun luo. En jaksa käydä missään baareissa tai kahviloissa, kivampi omassa kotona. Ehkä tuo mieskin oli vaan törmännyt minun kaltaisiini kotihiiriin, ja siksi ehdotti tuota.

Vierailija

Mistä helvetistä miehet voivat tietää, että mikä juuri sinua miellyttää? Ehkä olisit voinut vastata, että mielummin tapaisit vaikka jossain kahvilassa.

Vierailija

Miehiä vaivaa se, että eri ihmiset pitävät eri asioita normaalina ja tällä kertaa mies arvasi väärin sen, mikä sinun mielestäsi on normaalia (kts. vastaaja 2). Sikoja kaikki miehet kun eivät heti tiedä mitä sinun päässä liikkuu.

Vierailija

Ei kai kukaan päästä vierasta tai puolituttua omaan kotiinsa vaikka ei olisi varattukaan. Mistä hitosta sitä voi tietää onko tyyppi joku sarjaraiskaaja/tappaja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan päästä vierasta tai puolituttua omaan kotiinsa vaikka ei olisi varattukaan. Mistä hitosta sitä voi tietää onko tyyppi joku sarjaraiskaaja/tappaja. 

No ei tarvitse olla mikään tappaja. Riittää ihan, että kemiat ei käy yksiin, mutta toinen ei sitä tajua ja tunkee omin lupinensa kylään kun tietää osoitteen.

Tai vaikuttaa muuten fiksulta, mutta kömpii lauantaina aamuyöstä tuhannen kännissä eteiseen, ilmoittaa ettei ole rahaa mutta taksi pitäisi maksaa.

Tai vaikka mitä. Ensitreffejä ei yleensä sovita omaan kotiin. Jos kyseessä on joku nettideitti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei siinä tapauksessa varmaan tiedä kymmenennelläkään kerralla.

Vierailija

Yllättävän monet naiset kutsuu täysin vieraan miehen netistä suoraan kotiinsa. Näin olen kuullut miespuolisilta kavereilta. Kysyisinkin siis mieluummin että mikä helvetti naisia vaivaa, kun ovat noin saatanan tyhmiä ja naiiveja?!

Vierailija

Olenkohan minä sitten naisena poikkeus, kun  olen ainakin kolmen miehen kotiin mennyt ihan suoraan... 

Nykyisen miesystävänkin tapasin ensimmäisen kerran hänen kesämökillään, ei tuo nyt iso ongelma voi olla.. Vai onko kaikki miehet varteenotettavia sarjamurhaajaehdokkaita..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat