Missä teidän nuoret säilyttävät vähän käytettyjä vaatteita?

Vierailija

Tuntuu, että joka tilanteeseen on eri vaatteet. Tuolilla on osa vaatteista ja loput lattialla. Kaappiin niitä ei millään saa eikä siellä ole erikseen edes tilaa sellaisille vaatteille jotka ovat likaisia, mutta ei tarpeeksi.
Mä olen niin kyllästynyt siihen, että vaatteita pidetään lattialla!!! Mikään sanominen tai rangaistus ei ole auttanut.
Onko siis hyviä ideoita missä niitä vaatteita pidetään?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ihan sama meillä. Kaksi teinit jakaa huoneen. Säilytystilaa on todella vähän. Vaatteet on sitten ikkunalaudoilla (vanhan talon leveät :) tai lattialla sekä tulin karmille. Ai niin osa roikkuu kouluissa seinillä. Koko ajan koetan patistaa järjestelemään. Vanhat /pitämättömät pois tilaa viemässä.

Vierailija

Pari naulakkoa tai seinäkoukkuja, niin ehkä edes osa vaatteista löytää oaikan. Sama ongelma meillä, kun teini kylvää vatteita ympäriinsä ja sitten lattialta päätyy ihan käyttökelpoisia puolipitoisia pyykkiin, turhaan. No, ei meillä aikuisillakaan ole hyviä systeemejä, just nytkin on mun tuolin selkänojalla kasa vaatteita...

Vierailija

Meillä sellaiset vaatteet pestään hikipesulla. Ei jätetä lojumaan minnekkään  eikä säilytetä. Pesu ja kuivaus ja taas on puhdas vaate kaappiin. Ei vie pajoa aikaa eikä -vaivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä sellaiset vaatteet pestään hikipesulla. Ei jätetä lojumaan minnekkään  eikä säilytetä. Pesu ja kuivaus ja taas on puhdas vaate kaappiin. Ei vie pajoa aikaa eikä -vaivaa.

Meillä ei tulisi mitään. Kun päivään kuuluu useita ihan eri tyyppisiä menoja, niin vaatteitakin saattaa olla tarve vaihtaa jopa useamman kerran päivässä. Pesukone olisi koko ajan pyörimässä, vettä ja sähköä kuluisi ja vaatteetkin kuluisivat ihan turhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tulisi mitään. Kun päivään kuuluu useita ihan eri tyyppisiä menoja, niin vaatteitakin saattaa olla tarve vaihtaa jopa useamman kerran päivässä. Pesukone olisi koko ajan pyörimässä, vettä ja sähköä kuluisi ja vaatteetkin kuluisivat ihan turhaan.

Lika kuluttaa vaatteita enemmän kuin pesu.

Vierailija

Meillä taas lapset voivat pitää samoja vaatteita useammin, mä en. Olen sellainen hikoilija ettei onnistu.
Ja 5 henkisessä perheessä pyykkikone huutaa hoosiannaa jo nyt, saati sitten, jos pesisin kaikkien kerran käytetyt vaatteet. Eikä nykyajan vaatteiden laatu edes ole niin hyvää, että niitä kannattaisi jatkuvasti pestä.

Vierailija

Korissa ne rupeaa haisemaan ja ryppyyntyy ja tulee tosi kulahtaneen näköisiksi .Vähän käytetyjen korista tulee nopeasti ihan vaan pyykkikori. Ei toimi.

Vierailija

Voi kun joku keksisi myydä ovelta ovelle vaatetelineitä, johon saa kaikki paidat ja housut siististi, monta kertaa mietitty.  Menisi kuin kuumille kiville!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat