Mitä olette hankkineet miehillenne joululahjaksi/hankitte?
Itse hankin Teemu selänne riipuksen, Peakin kollarit, treenishorsit ja kauan kaipaamansa selänraaputtimen :-D
Miltä kuulostaa miespalstailijoiden mielestä?
Kommentit (31)
Kalevalan riipus on, minen ainakaa ilmaisjakelua ole missää nähny:-D -ap
Ap:n lista ei kuulostanut kauhean hyvältä, mutta kauhistuin lähinnä miehen huonoa makua enkä Ap:n valintoja... Kamoon, ei kai Ap mitään Selänne-riipuksia ostaisi tieteestä ja kirjallisuudesta kiinnostuneelle kulttuurimiehelle.
Ostin Moccamasterin, mies on jo vuosia haaveillut siitä mutta minun mielestä on maailman rumin kahvinkeitin joten ainakin yllättyy!! Kokomusta ei edes ole niin pahan näköinen.. Mitäpä sitä ei rakkaansa eteen tekisi, kestän vaikka ruman kahvinkeittimen keittiössä! :D
Lisäksi saa ursan jäsenyyden vuodeksi kuten aina :)
Kahden bokserin pakkauksen ja tummaa suklaata levyn.
Pullo konjakkia, kauluspaita, rannekello, matka (saa matkalahjakorttina), saunajakkara.
Nuo muistu ekana mieleen mitä olen jo hankkinut.
Oli se lahja mikä tahansa niin sehän ostetaan saaja tuntien ja sillä tiedolla, että on saajalle mieleinen lahja.
Björn Borgin bokseripakkauksen ostin jo syksyllä Stockmannin hulluilta päiviltä. Lisäksi olen ostanut Goldwellin shampoon jota tykkää käyttää eli monlemmat lahjat ihan käyttötavaraa.
Lisäksi ostan vielä jonkun viskipullon, luultavasti merkkiä Laphroaig.
James Bond merkkisen kellon omega seamaster aqua terra ja kauluspaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ompa paskoja lahjoja. M20
Minkähän näistä itse saat? Jännittääkö?
Ostin itselleni lentolipun Suomeen, ja yllätätän miehen. Oli niin surullisen kuulonen, kun kerroin joulun menevän ulkomailla töissä.
Lisäksi on tullut ostettua rannekello, miehen lempivärien sävyinen, Adidaksen paita, ja tietokoneen, jossa on kamera. On se ärsyttävää olla monien tuhansien metrien päässä toisesta, eikä pysty edes skypettämään :/