Mitkä on sun muiden ihmisten kannalta huonoimmat luonteenpiirteesi ja missä tilanteissa ne tulevat esille?

Vierailija

Väsyneenä, stressaantuneena? Kun huomaat jääväsi alakynteen ja huonoon asemaan?
Tuleeko sinusta piikikkään ilkeä, pahantahtoinen tai vetäydytkö omiin oloihisi? Vai...?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen tosi laiska ja se tulee ilmi kun pitäisi oppia uusia asioita. Mieluummin en oppisi. :D  Tämä tulee esille varsinkin silloin kun olen tosi väsynyt. Minulla on elämässä, kuten ihan kaikilla, jatkuvasti uutta oppimista, sekä töissä joissa olen vasta aloittanut, että opinnoissa joissa kaikki on koko ajan uutta. Samalla pitäis oppia uutta myös mm. remontoinnista jossa nyt olen näemmä todistettavasti tosi huono. Virkeänä jaksan tsempata, väsyneenä alkaa vaan vituttaa. Olen silloin sellainen passiivinen möllykkä, joka tekee kaiken pakollisen, mut väistelee lahjakkaasti tilanteita joissa pitäisi oppia joku uusi juttu. Että jos jossain pitää tehdä jotain jota en osaa, etsin työyhteisöstä sen joka osaa ja delegoin homman hänelle. Siis sen sijaan että harjoittelisin homman itse. 

Vierailija

Olen itsekeskeisen äreä, kun olen nälkäinen. Toinen tilanne, joka saa ärtymykseni esiin, on rahapula tai pelko rahan loppumisesta.

Vierailija

Mulla on todella omituinen huumorintaju, vitsailen vääristä asioista väärissä paikoissa ja olen ns. möläyttelijä. Tämä korostuu erityisesti, jos olen jännittynyt. Olenkin onnistunut tahtomattani suututtamaan monia ihmisiä. Hermostuneena nauran tai vähintäänkin hihittelen. Pari esimerkkiä huonosta tilannetajustani: kerran yksissä hautajaisissa otettiin ryhmäkuva, kaikki muut väänsivät kuvassa itkua mutta minä hymyilin leveästi. Hävetti jälkeenpäin. Ja kerran eräs kaverini kertoin käyneensä psykologilla henkisten ongelmiensa takia. No mitäs minä, purskahdin tietysti nauramaan.

Vierailija

Ailahtelevuus ja kyvyttömyys tehdä päätöksiä. Molemmat tulevat ilmi erityisesti silloin, kun mun kanssa pitäisi sopia jostain menosta. "Katotaan mikä fiilis" "En tiiä vielä, kattellaan" "Joo vois ehkä, mut ihan 100% varmasti en lupaa" "En osaa sanoo vielä, katotaan sit lähempänä"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ailahtelevuus ja kyvyttömyys tehdä päätöksiä. Molemmat tulevat ilmi erityisesti silloin, kun mun kanssa pitäisi sopia jostain menosta. "Katotaan mikä fiilis" "En tiiä vielä, kattellaan" "Joo vois ehkä, mut ihan 100% varmasti en lupaa" "En osaa sanoo vielä, katotaan sit lähempänä"

Mul on tää sama. Uskon, että ärsyttää ihan sikana!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat