Mitä olette hankkineet miehillenne joululahjaksi/hankitte?
Itse hankin Teemu selänne riipuksen, Peakin kollarit, treenishorsit ja kauan kaipaamansa selänraaputtimen :-D
Miltä kuulostaa miespalstailijoiden mielestä?
Kommentit (31)
Annan vain mieheni toivoman PC-pelin. Ostin tosin muutakin, mutta mieheni mielestä pehmeät paketit voisi samantien heittää roskiin, mieluummin hän ei ota mitään kuin jotain rättejä ja lumppuja (aimmin olin kertonut miehelle ostaneeni hänelle pehmeän paketin, mutta enpä siis annakaan sitä, paketissa olisi ollut lämminvuorinen laadukas huppari, siihen sopivat collegehousut ja hihattomia paitoja, vanhat vastaavat on jo todella kulahtaneita). Lisäksi olin ostanut herkkuja, mutta mies totesi ettei sitten halua mitään herkkuja, turhaa lihotusta. Itse kyllä ostelee itselleen herkkuja, en tiedä mikä häntä nykyään mättää. =( On jatkuvasti ilkeä, nauraa ilkeää julmaa naurua ja halventaa mulle tärkeitä asioita. .... mutta siis, saa toivomansa pelin.
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin Teemu selänne riipuksen, Peakin kollarit, treenishorsit ja kauan kaipaamansa selänraaputtimen :-D
Kuulostaa siltä, että miehelläsi on oma maku lahjojen suhteen, kuten kuuluukin ja saa hänelle sopivat lahjat. Miehesi on varmaan urheilullinen. :)
Jos mä olisin kakkosen kirjoittaja, niin jättäisin sen pelinkin ostamatta. Minkä takia tuollaiselle kiittämättömälle paskiasiselle mitään tarvitsisi ostaa?
Höyrysilityslaudan. Mieheni on tämän vuoden aikana innostunut hirveästi silittämisestä ja odottaa kieli pitkällä, että saisi paitoja pyykistä silitettäväkseen.
Olisi ihanaa jos olisi varaa ostaa miehelle edes jotain, mutta kun ei ole :(
Me ollaan tylsästi sovittu että ei osteta toisillemme mitään vaan vasta alennusmyynneistä mitä halutaan.
Juu hän on hyvin urheilullinen ja intohimoinen kaikkeen urheiluun liittyvään. viime vuonna oli selänne kirja, Barcan pelipaita yms ja tykkäsi joten toivotaan että tänäkin vuonna osuu.
Ja kakkosen kirjoittajan puolesta tuli pahamieli, miten voikin joku kuulostaa noin kiittämättömältä :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tykkäisi, collegehousut ottaisi kotikäyttöön, jos on järkevän väriset.
Itse tunnet miehesi parhaiten, mitä sitä muilta kyselemään, ei me paremmin tiedetä.
Kirjoja, aina yhtä helppoa. Takuuvarma lahja, joka tulee käytettyä. Nyt vietiin paikalliseen vanhainkotiin jouluiloa toisesta laidasta.
Kuulostaa hyvältä, voisin kuvitella ostavani mun miehelle saman tyyppisiä, urheilullinen hänkin :) toivoo jotain pelipaitaa Detroit(?) tänä vuonna. Viime vuonna ostin kellon ja laadukkaat olohousut, molemmat vieläkin kovassa käytössä. Uudet collarit voisi ostaa, kiitti vinkistä ;)
Timberland rannekello, Ted-elokuva dvd, Nivean saippua/dödö paketti, hands free laite.
Tänävuonna vain muutama lahja koska kello oli yli 200e.
Hugo Boss rannekello ja merkki kauluspaita. Ei omista kuin halpoja kauluspaitoja ja töissä täytyy niitä aina käyttää.
Joo, olisi kyllä näkemisen arvoinen naama mun miehellä kun saisi tuon riipuksen. Oli pakko käydä googlaamassa toi, en ollut ikinä tuosta kuullutkaan.
Meillä saa ruuvinvääntimen ja kaulaliinan, muutaman kirjan ja mahdollisesti jonkun kivan paidan. Ekaksi ajattelin kauluspaitaa, mutta siivosin tässä vkonloppuna ja laskin, että herralla on niitä jo 25kpl ja vaikka niitä päivittäin käyttääkin, ehkä kuitenkin jotain muuta.
Sen elektroluksin luksuspölynimurin schwarowskikiristalleilla.
Harmanin bluetooth kaiuttimen ja toivomansa, harrastukseen liittyvän kirjan olen ostanut. Noihin meni jo 200e. Ehkä jotain pientä vielä..
Toivoi kylpytakkia, joten Ralp Laurenin tulee saamaan
Mun mies saa toivomansa sotalentokoneen pienoismallin, siis kokoaa sen itse. Löysin alan erikoiskaupan ja ovat kyllä vaativia, mutta hienoja. Lisäksi ostan paidan ja verkkarit. Kuulostaapa vaatimattomalta, mutta me ollaan sovittu, että mieluummin panostetaan ruokiin ja säästetään rahaa tulevaan lomareissuun.
Ap:n lahjat on ihan ok, kai? Vaikea sanoa kun ei tunne miestä. Mulle tuli joku mainos tuosta Selänne- riipuksesta, että se ois ilmainen??
Aika paskalta, mutta ehkä miehesi tykkää.