Mitä olette hankkineet miehillenne joululahjaksi/hankitte?

Vierailija

Itse hankin Teemu selänne riipuksen, Peakin kollarit, treenishorsit ja kauan kaipaamansa selänraaputtimen :-D
Miltä kuulostaa miespalstailijoiden mielestä?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Annan vain mieheni toivoman PC-pelin. Ostin tosin muutakin, mutta mieheni mielestä pehmeät paketit voisi samantien heittää roskiin, mieluummin hän ei ota mitään kuin jotain rättejä ja lumppuja (aimmin olin kertonut miehelle ostaneeni hänelle pehmeän paketin, mutta enpä siis annakaan sitä, paketissa olisi ollut lämminvuorinen laadukas huppari, siihen sopivat collegehousut ja hihattomia paitoja, vanhat vastaavat on jo todella kulahtaneita). Lisäksi olin ostanut herkkuja, mutta mies totesi ettei sitten halua mitään herkkuja, turhaa lihotusta. Itse kyllä ostelee itselleen herkkuja, en tiedä mikä häntä nykyään mättää. =( On jatkuvasti ilkeä, nauraa ilkeää julmaa naurua ja halventaa mulle tärkeitä asioita. .... mutta siis, saa toivomansa pelin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse hankin Teemu selänne riipuksen, Peakin kollarit, treenishorsit ja kauan kaipaamansa selänraaputtimen :-D

Kuulostaa siltä, että miehelläsi on oma maku lahjojen suhteen, kuten kuuluukin ja saa hänelle sopivat lahjat. Miehesi on varmaan urheilullinen. :) 

Vierailija

Jos mä olisin kakkosen kirjoittaja, niin jättäisin sen pelinkin ostamatta. Minkä takia tuollaiselle kiittämättömälle paskiasiselle mitään tarvitsisi ostaa?

Vierailija

Höyrysilityslaudan. Mieheni on tämän vuoden aikana innostunut hirveästi silittämisestä ja odottaa kieli pitkällä, että saisi paitoja pyykistä silitettäväkseen.

Vierailija

Juu hän on hyvin urheilullinen ja intohimoinen kaikkeen urheiluun liittyvään. viime vuonna oli selänne kirja, Barcan pelipaita yms ja tykkäsi joten toivotaan että tänäkin vuonna osuu.

Ja kakkosen kirjoittajan puolesta tuli pahamieli, miten voikin joku kuulostaa noin kiittämättömältä :/
-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tykkäisi, collegehousut ottaisi kotikäyttöön, jos on järkevän väriset.

Itse tunnet miehesi parhaiten, mitä sitä muilta kyselemään, ei me paremmin tiedetä.

jou

Kuulostaa hyvältä, voisin kuvitella ostavani mun miehelle saman tyyppisiä, urheilullinen hänkin :) toivoo jotain pelipaitaa Detroit(?) tänä vuonna. Viime vuonna ostin kellon ja laadukkaat olohousut, molemmat vieläkin kovassa käytössä. Uudet collarit voisi ostaa, kiitti vinkistä ;)

Vierailija

Timberland rannekello, Ted-elokuva dvd, Nivean saippua/dödö paketti, hands free laite.
Tänävuonna vain muutama lahja koska kello oli yli 200e.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat