Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tänään tehdä?

Vierailija
07.12.2015 |

Heräsin aamulla aikaisin nauttimaan aamusta kahvia juoden. Sitten käyn töissä, illalla vien koiran lenkille ja tuuletun itsekkin siinä samalla. Ei mitään normaaliarjesta poikkeavaa. Entäs te?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamulla aikaisin nauttimaan aamusta kahvia juoden. Sitten käyn töissä, illalla vien koiran lenkille ja tuuletun itsekkin siinä samalla. Ei mitään normaaliarjesta poikkeavaa. Entäs te?

Poistatin aamulla viisaudenhampaan,olen lykännyt asiaa jo kymmenen vuotta,niin että olen onnellinen kun se on vihdoin hoidettu.Loppupäivä menee leikkaushaavaa parannellessa,hoito-ohjeissa luki että ei saa ponnistella,joten loppupäivä kulunee AV:lla ja telkkarin ääressä :D

Vierailija
2/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei itsekkin pitäisi mennä hammaslääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pääsen sängystä ylös niin jatkan muuton jäljiltä sekaisin olevan kämpän järkkäämistä. Vähän harrastustoiminnan asioiden setvimistä koneella ja mies lupaili seksiä kun kotiutuu...

Illalla ehkä savusaunaan + järveen ja lapset mukaan.

Ihana ihana äitiysloma :D

Vierailija
4/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä jumppasin, jatkossa vielä: laittaudun ja käyn kirjastossa, kirjakaupassa ja kirppiksillä (ainakin kahdella, neljällä käyn jos jaksan). Kotiin laittamaan ruokaa ja Netflixistä leffa jos television tarjonta ei miellytä.

Vierailija
5/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teini pääsee koulusta käymme kakulla mummon synttäreillä. Sit vaateostoksille, kauppaan ja varmaan haetaan pizzaa tai käydään jossain syömässä.

Vierailija
6/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä jumppasin, jatkossa vielä: laittaudun ja käyn kirjastossa, kirjakaupassa ja kirppiksillä (ainakin kahdella, neljällä käyn jos jaksan). Kotiin laittamaan ruokaa ja Netflixistä leffa jos television tarjonta ei miellytä.

Kuulostaa ihanalta päiväohjelmalta,itse rakastan käydä kirjastossa(siellä olen itse asiassa nytkin),ja tehdä löytöjä kirppiksellä ja kirjakaupassa(melkein sekosin innosta kun löysin viime viikolla kirjapuodin,jota en ole ennen huomannut).Heti kun paranen,teen myös retken lähikirpparille!

T:Se viisurin poistattanut

Vierailija
7/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin juuri töistä, hetken istuskelen ja selaan nettiä. Sitten ulkoilemaan, on niin upea keli. Pienet päikkärit jonka jälkeen ruokakauppaan, kokkailuja ja syömistä. Illalla katselen vähän telkkaria ja venyttelen samalla.

Vierailija
8/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mehujäitä ja kanakeitosta lientä, jumalaton kurkkukipu. Odottelen aikaa tohtorille ja mietiskelen itsesäälissä.

Vierailija
9/9 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensmäinen lomapäivä 😊.

Makaan kuin lahna toistaiseksi.

Kauppaan olisi kiva päästä sentään, ehkä se on suurin suunnitelmani tänään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan