Mitä aiot tänään tehdä?

Vierailija

Heräsin aamulla aikaisin nauttimaan aamusta kahvia juoden. Sitten käyn töissä, illalla vien koiran lenkille ja tuuletun itsekkin siinä samalla. Ei mitään normaaliarjesta poikkeavaa. Entäs te?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla aikaisin nauttimaan aamusta kahvia juoden. Sitten käyn töissä, illalla vien koiran lenkille ja tuuletun itsekkin siinä samalla. Ei mitään normaaliarjesta poikkeavaa. Entäs te?

Poistatin aamulla viisaudenhampaan,olen lykännyt asiaa jo kymmenen vuotta,niin että olen onnellinen kun se on vihdoin hoidettu.Loppupäivä menee leikkaushaavaa parannellessa,hoito-ohjeissa luki että ei saa ponnistella,joten loppupäivä kulunee AV:lla ja telkkarin ääressä :D

Vierailija

Kunhan pääsen sängystä ylös niin jatkan muuton jäljiltä sekaisin olevan kämpän järkkäämistä. Vähän harrastustoiminnan asioiden setvimistä koneella ja mies lupaili seksiä kun kotiutuu...
Illalla ehkä savusaunaan + järveen ja lapset mukaan.
Ihana ihana äitiysloma :D

Vierailija

Tähän mennessä jumppasin, jatkossa vielä: laittaudun ja käyn kirjastossa, kirjakaupassa ja kirppiksillä (ainakin kahdella, neljällä käyn jos jaksan). Kotiin laittamaan ruokaa ja Netflixistä leffa jos television tarjonta ei miellytä.

Vierailija

Kun teini pääsee koulusta käymme kakulla mummon synttäreillä. Sit vaateostoksille, kauppaan ja varmaan haetaan pizzaa tai käydään jossain syömässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä jumppasin, jatkossa vielä: laittaudun ja käyn kirjastossa, kirjakaupassa ja kirppiksillä (ainakin kahdella, neljällä käyn jos jaksan). Kotiin laittamaan ruokaa ja Netflixistä leffa jos television tarjonta ei miellytä.

Kuulostaa ihanalta päiväohjelmalta,itse rakastan käydä kirjastossa(siellä olen itse asiassa nytkin),ja tehdä löytöjä kirppiksellä ja kirjakaupassa(melkein sekosin innosta kun löysin viime viikolla kirjapuodin,jota en ole ennen huomannut).Heti kun paranen,teen myös retken lähikirpparille!

T:Se viisurin poistattanut

Vierailija

Kotiuduin juuri töistä, hetken istuskelen ja selaan nettiä. Sitten ulkoilemaan, on niin upea keli. Pienet päikkärit jonka jälkeen ruokakauppaan, kokkailuja ja syömistä. Illalla katselen vähän telkkaria ja venyttelen samalla.

Vierailija

Ensmäinen lomapäivä 😊.
Makaan kuin lahna toistaiseksi.
Kauppaan olisi kiva päästä sentään, ehkä se on suurin suunnitelmani tänään...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat