Kuka on Markku Rossin miesystävä/partneri?

Vierailija

Tuli ihan yllätyksenä kättelyjonossa Linnan juhlissa. En tiennytkään ettei Rossi ole perinteinen hetsku.

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Sitä olen aina ihmetellyt että miten homot pariutuvat. Olen ajatusleikkinä käynyt sellaista lävitse, enkä tosiaan ole keksinyt. Tuskin kuitenkaan jokaiselta vastaantulijalta kyselevät että aletaax oleen. En kyllä tiedä miten heterotkaan pariutuvat. Ilmeisesti jotkut ihmiset sitten osaavat lukea joitain sanattomia viestejä.

Vierailija

Hahhahhhaaa, tiedän ainakin yhden keskustalaisen isäntämiehen joka pahoitti tästä mielensä niin, ettei pystynyt enää katsomaan kättelylähetystä lainkaan!!!!!

Vierailija

Hyvin on Rossi homoutensa piilottanut. Minäkin hätkähdin kun selostaja ilmoitti Rossin ja puolisonsa joka sitten oli mies. Googlatessa löysin huhuja Rossin homoudesta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lausuntataiteilija Matti Kaarlejärvi. Olleet pari jo jonkin aikaa. Markku ollut kaapissa.

Hyvä että on nyt tullut. Tasa-arvoisesta avioliittolaista äänestettäessä hän oli nimittäin miehekkäästi tätä lakia vastaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785773626.html[/quote]

Ohhoh. Hienoa että nyt on tullut kaapista ja aika käsittämätöntä että pystyi äänestämään lakia vastaan.

Vierailija

Useita vuosia olleet linnassa yhdessä, eli Rossin homous ei todellaakaan ole ollut mikään salaisuus. Kaikki homot eivät kannata tasa-arvoista avioliittolakia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lausuntataiteilija Matti Kaarlejärvi. Olleet pari jo jonkin aikaa. Markku ollut kaapissa.

Hyvä että on nyt tullut. Tasa-arvoisesta avioliittolaista äänestettäessä hän oli nimittäin miehekkäästi tätä lakia vastaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785773626.html

Ohhoh. Hienoa että nyt on tullut kaapista ja aika käsittämätöntä että pystyi äänestämään lakia vastaan.[/quote]

Itse (ihan heterona) voisin hyvinkin äänestää lakia, jossa koko virallinen avioliitto poistettaisiin kaikilta.

Vierailija

Tuskin olisi kansanedustaja jos olisi aikaisemmin kertonut olevansa homo.Vähän niinkuin huijasi ihmisiä keskustalaiset eivät ole kovin homo ystävällisiä.

Vierailija

Tasa-arvoista avioliittolakia voi vastustaa vaikka olisikin itse homoseksuaalinen, esimerkiksi reaalipoliittisista syistä kuten tärkeimpien adoptiomaiden vastatoimien takia. Mikä ei tarkoita, että hyväksyisi näiden adoptiomaiden toiminnan, vaan katsoo tärkeämmäksi, että näistä maista voi jatkossakin adoptoida lapsia Suomeen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat