Tk:sta lähete naistentautien poliklinikalle

Vierailija

Pitääkö kanta.fi:ssä laittaa asetuksista että sairaala näkee terveyskeskuksen terveystiedot?

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laitanko ruksin sairaalaan kohdalle että potilaskertomus näkyy kanta.fi:ssä?

ap.

Riippuu vähän ootko antanut luvat tietojen luovuttamiseen vai et

Vierailija

Sairaalaan käyntipäivä näkyy kannassa. Jos en anna sairaalalle lupaa terveyskeskuksen terveystiedoista niin näkyykö kannassa sairaalaan potilaskertomus?

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan käyntipäivä näkyy kannassa. Jos en anna sairaalalle lupaa terveyskeskuksen terveystiedoista niin näkyykö kannassa sairaalaan potilaskertomus?

ap.

Kyllä sinä näet kaiken itseesi liittyvän materiaalin sieltä. Ilman lupaa sairaala ei näe terveyskeskuksen tietoja ja toisinpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mikä järki tässä koko kannassa on, jos ei haluaisi antaa niitä tietoja lupaa katsoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap.

Mikä järki tässä koko kannassa on, jos ei haluaisi antaa niitä tietoja lupaa katsoa?

En ole ap, mutta itse en luovuta mielenterveyshoitopuolen tietojani muille hoitaville tahoille. Heti huomaa eron asenteissa ja hoidossa. Esimerkiksi olen sairastanut kilpirauhasen vajaatoimintaa ilmeisesti vuosia, mutta mielenterveyshistoriani takia minua kohdeltiin aina masentuneena, vaikka mielenterveysongelmallani ei ollut mitään tekemistä masennuksen kanssa. Kun kieltäydyin luovuttamasta tietojani eteenpäin, niin sain heti lähetteen verikokeisiin ja hoitoa kilpirauhaselleni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat