Kellään krapulaa?

Vierailija

Hyi helvetti. Tämä olo on uskomaton. Perjantaina kännit. Lauantaina kännit ja eilen itsenäisyyspäivänä kännit. Miksi ihminen kiduttaa tällä tavalla itseään? Vasta illalla rupeaa olo yleensä helpottamaan noin pitkien rännien jälkeen. Unetkin ovat mennyttä muutamaksi yöksi. Kait sitä on auttamatta liian vanha tällaiseen meininkiin.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt vielä mitään. Jatka vielä ainakin viikon verran juomista ja kirjoita sitten miltä tuntuu :)

En mä halua kolme päivää tuntuu jo tarpeekse kauheelta. Missään asennossa ei ole hyvä olla. Puistattaa, hikoiluttaa ja sydän hakkaa. Varmaan kuolisin jos pitäisi viikko juoda väkisellä. Hyi että.

Vierailija

Mä en kyllä enää juo jos olo jatkuu tämmöisenä yhtä pitkään, mitä tuli juotua. Tämmöistäkö kärsimystä se on koko loppuelämä? Ei voi enää ryypätäkkään. Ei näytä alkoholillakaan olevan mitään väliä darran kestoon. Aina sama kauhea koomahorkka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Tämä olo on uskomaton. Perjantaina kännit. Lauantaina kännit ja eilen itsenäisyyspäivänä kännit. Miksi ihminen kiduttaa tällä tavalla itseään? Vasta illalla rupeaa olo yleensä helpottamaan noin pitkien rännien jälkeen. Unetkin ovat mennyttä muutamaksi yöksi. Kait sitä on auttamatta liian vanha tällaiseen meininkiin.

Viime kuussa kännit, sitä edellisessä kuussa kännit ja sitä edellisessä ja sitä ja sitä ja sitä ja sitä ja sitä. Sitten pari välipäivää. Sitä ennen 6 kk rännit. pari välipäivää. Parin vuoden rännit jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ole, koska olen ollut katkolla jo viikon ja olo on erinomainen.

Minullakin on tipaton joulukuu.

t. rapajuoppo

Vierailija

Siis tää olo on jotain ihan kauheeta. Ei tule edes uni silmään ja vaikka kääntyy pedissä niin kokoajan on paska olla. Silmiä painaa kiinni mutta uni ei tule. Hyi. Laatta ei sentään lennä, mutta ei varmaan kaukana olis. Nestettä pitää juoda ja ruokakin menee alas, mutta jopa syöminen tuntuu pahalta. Kauheaa. Korjaussarjaa en ota, mieluummin omia hautajasiani pidän.

Vierailija

Sama vika 😒

En uskalla edes lopettaa juomista yhtäkkiä vaan pakko oli hakea pari aamukaljaa. No, ne on kohta juotu. Kykenisiköhän sitä loppupäivän olemaan sitten ilman, että sais tän kierteen katkaistua.

Vierailija

Hyi kauhee, kuulostaapa karmeelta. Enkä tarkoita moralisoida! =D Mulle ei pahemmin tule krapulaa, enemmänkin väsyttää kun tuppaa nuo illat venymään sinne viiteen, seuraava päivä menee sit ihan harakoille sohvalla makoillessa. No, onneksi tuo on ohimenevä tila, täältä ainakin lämpöä ja ymmärrystä, otahan nyt ihan rennosti vaan ja anna ajan kulua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhee, kuulostaapa karmeelta. Enkä tarkoita moralisoida! =D Mulle ei pahemmin tule krapulaa, enemmänkin väsyttää kun tuppaa nuo illat venymään sinne viiteen, seuraava päivä menee sit ihan harakoille sohvalla makoillessa. No, onneksi tuo on ohimenevä tila, täältä ainakin lämpöä ja ymmärrystä, otahan nyt ihan rennosti vaan ja anna ajan kulua.

Juu ei haittaa vaikka moralisoit :D Kaipa kroppa kertoo, että kolmen päivän ränni on meikäläiselle liikaa. Yhtenä iltana jos ottaa, niin krapulaa ei edes tule. Kärsimällä se lähtee. Mä en ymmärrä miten joku voi selvitä järjissään, jos juovat esim kuukauden putkeen...

Vierailija

Pahintahan krapuloissa on kun ei uni tule silmään, vaan se koko olotila pitää käydä läpi. Olis niin helppoa, jos vois aina nukkua pahan olon pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat