Parantaako työssäkäynti tai opiskelu elämänlaatua?

Vierailija

Mua masentaa olla kotona :(

Kommentit (10)

Vierailija

ei paranna

vaan se parantaa että on jotain mitä odottaa aina seuraavalta päivältä

vähän niinkuin lapsi joka innokkaana odottaa joulua ja on joka päivä kiltti kun tontut näkee

Vierailija

Onhan sellainen hengailu jonkin aikaa ihan jees, mutta mä ainakin olen huomannut vain ahdistuvani, jos lorviminen (=ei työtä, ei opiskelua) kestää pitkään. Aluksi on ihan hauskaa kun voi puuhailla mitä haluaa, mutta jokapäiväinen "Mitä sitä tänään tekisi" alkaa lopulta ottaa voimille. Ei sitä jaksa päivästä toiseen vain haahuilla kaupungilla, kaupassa, salilla, kirjastossa tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun elämänlaatuani opiskelu ja työnteko, ylipäänsä mielekäs tekeminen, joka tuottaa oivalluksia, parantaa merkittävästi. 

Olet lammas, orja, suorittaja, mielikuvitukseton omaa tahtoa omaavaton alistuva alamainen = tyypillinen nainen

Vierailija

Parantaa. Utelee merkitystä. Itsetunto paranee. Tulee motivaatiota ja tavoitteita elämälle ja sisältöä.. Aukeaa uusia puolia itsestä.
Suosittelen opiskelua ja sitten töihin.
Itsetuntemus on hienoa opittavaa...sitä noista saa...kun on sinun silmät auki. Kuulostele, mikä sinulle tekee hyvää. Kokeile. Ole. Rohkea...pikkuhiljaa. Uskalla panostaa. Ei haittaa, jos kaatuu...sitten vaan uudelleen. Ja nauti niistä, mistä tulee hyvä fiilis. Älä päästä itseäsi liian helpolla, mutta älä piiskaa liikaa. Löydä etsien se oma polkusi. Ole utelias.

Vierailija

Kyllä terveyssosiologiassa työllä on suuri merkitys. Muodostaa kehän yhdessä terveyden ja varallisuuden kanssa, jossa hyvä työ luo terveyttä ja varallisuutta. Parempaan työhön luonnollisesti pääsee kouluttautumalla

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat