Mun mielestä Kiira Korven kampaus oli ruma!

Vierailija

Hieno puku, mutta kampaus ei sopinut siihen. Veistoksellisen puvun kanssa veistoksellinen ja ylväs kampaus. Nyt oli tommonen nyherrelty kökkäreniska. Puku ja kampaus eriparia! Ton puvun kanssa olisin itse halunnut banaaninutturan tai jonkun vastaavan sileän 60-luvun nutturan, joka jättää niskalinjan näkyville.

Kommentit (9)

Vierailija

Mun mielestä puku oli jotenkin iso tai jotain. Tai ei sopinut Kiiran hennolle varrelle yhtään. Kiira on kuin metsänneito ja tuollainen dramaattinen puku ei ole hänen pukunsa.

Vierailija

Joo samaa mieltä! Mun mielestä taas puku oli hieno ja sopi Kiiralle yllättävän hyvin, mutta kampaus oli sitä vanhaa metsänneito-lookia, kun puku olisi tosiaan kaivannut jotain ihan muuta.

Vierailija

Mä en tajua puvun hehkutusta. Kiiran hehkutuksen tajuan, mutta voi sitä pukua! Ihan kamala. Kun ajattelee Kiiiraa viime vuosina linnassa, niin upea ja kaunis ja nyt tässä huonosti istuvassa koltussa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua puvun hehkutusta. Kiiran hehkutuksen tajuan, mutta voi sitä pukua! Ihan kamala. Kun ajattelee Kiiiraa viime vuosina linnassa, niin upea ja kaunis ja nyt tässä huonosti istuvassa koltussa...

Aikaisemmin hänellä on ollut niitä luistelupuvun tyylisiä "iltapukuja", nyt oli eka oikeasti tyylikäs, persoonallinen iltapuku.

Vierailija

Korvella on ohuet hiukset, joten eipä niistä kummoistakaan kampausta saa. Toimittajat tekivät hänestä Linnan Kuningattaren heti, kun kuulivat, että oli saanut kutsun. Vaikka olisi astellut ovesta sisään säkki päässä, niin lopputulos sama: Yksi Illan Kruunaamattomista Kuningattarista.

Samaa mieltä kuin edellä: puku ei istunut oikein hyvin.

Ja toimittajille terveisiä: juhlassa oli paljon todella onnistuneita pukuja ja kampauksia, muillakin kuin näillä ns. julkkisnaisilla. Mutta kun toimittajat jahtasivat ainoastaan näitä julkkiksia, niin lopputulos on sitten tämä.

Vierailija

Miksi Kiira Korpi oli linnassa, onko se sukua pressaparille kun vähän väliä? Ja toi on ihan totta että taviksia ei hyväksytä linnan kuningatar-kisaan ollenkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat