Pidetäänkö Kiira Korpea ja Minttu Virtasta vähän suomen rinsessoina?
Mun mielestä tässä on kaksi naista joista lehdistö kirjoittaa aina todella ylistävään sävyyn.Aina he ovat vähintään kuvankauniita,tyrmääviä,kiiltokuvankauniita tms.Onkohan he luonossa jotenkin tavallista mukavampia ja lämpöisempiä persoonia kun ovat saanneet toimittajat syömään kädestään?Ei sillä että tätä kateuksissani kyselen koska molemmat ovat mun mielestä ihan ok ja varmasti kehunsa ansainnut mutta mielenkiinnosta kysäsen oletteko muut mammat huomannut samaa?Siis että heitä ylistettäisiin muita julkkiksia enemmän?
Kommentit (26)
Kenellä on irtohiukset, irtokynnet, gutsin laukku, lubutäänin kengät joilla on vaikea kävellä, Beyoncen shortsipuku, Kim Kärdäässiänin mekko, valokuvaava nänny, hermeksen peitto ja poikakaverin luottokortti?
Kiira Korvella on sentään kolme EM-mitalia.
Kiiralla ei ollut rintsikoita linnassa. Miksi Jonna Tervomaan näpöttävät nännit olivat kohun arvoiset, mutta kiira nänneineen vain "niin upea"? Mekkokin oli rinnan alta aivan liian iso ja löysä.
Vierailija kirjoitti:
Kiiralla ei ollut rintsikoita linnassa. Miksi Jonna Tervomaan näpöttävät nännit olivat kohun arvoiset, mutta kiira nänneineen vain "niin upea"? Mekkokin oli rinnan alta aivan liian iso ja löysä.
Kiiran tissit ovat kokoa A miinus miinus, lautaan liimatut ketunnokat joissa ei ole muuta uloketta kuin nännit. Tervomaalla oli sentään tissit. Siksi Kiirasta ei kohua saa kun ei ole mistä kohista.
[ ] Vihaan Kiiraa
[ ] Vihaan, vihaan, vihaanvihaanvihaan Kiiraa
[ ] Minusta on ok, ettei Kiira ole esiintynyt Pohjois-Koreassa, vaikka Laura Lepistö on
[ ] Pidän Hermeksen filteistä
Vierailija kirjoitti:
[ ] Vihaan Kiiraa
[ ] Vihaan, vihaan, vihaanvihaanvihaan Kiiraa
[ ] Minusta on ok, ettei Kiira ole esiintynyt Pohjois-Koreassa, vaikka Laura Lepistö on
[ ] Pidän Hermeksen filteistä
Minä en oikeastaan "vihaa" ketään julkkista jota en henkilökohtaisesti tunne. Sen sijaan mielestäni Kiira Korpi on aika mitäänsanomaton eukko jota aika lailla turhaan hehkutetaan. En silti vihaa, halveksi tai inhoa häntä, pikemminkin huvittavaa katsella kun koko Suomi palvoo maata hänen jalkojen alla.
Kiiralla on kolme EM-mitalia.