Lähtisitkö näillä ehdoin töihin?

Vierailija

Työaika 30 h / vko, tasoittumisjakso puoli vuotta. Eli jos alussa menee plussalla, lopussa vähennetään tai päinvastoin. Soviteltua päivärahaa et saisi.

Työ sijoittuu seuraavan aikataulun mukaan: arkisin 10-21, lauantaisin 10-18 ja sunnuntaisin 12-18, yleensä olet 6 h kerrallaan töissä, ei ruokista.
Tuntipalkka 13 euroa, iltalisä 5 euroa, lauantaisin tulee klo 13 jälkeen 5 euroa lisää / tunti, sunnuntaisin tuplapalkka.

Ottasitko tällaisen työn vastaan (riippumatta varsinaisesta työnkuvasta)? Leikitään vaikka että tähän käy kuka vaan nopealla perehdytyksellä.

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä minä tekisin jos muuten olisi mieluisaa työtä. Teen 30h/viikossa nytkin ihan omasta halusta, mutta työt on arkena 8-17 välillä, kun firma ei muulloin ole auki. Ei kai sitä soviteltua muutenkaan saa jos noin paljon on viikkotunteja? Ja muutenkin, eikös 6h päivään kuulu vain kahvitunnit? Tuo on vielä hyvä tuntipalkka, enemmän kuin mulla. Epäilisin että kaupan kassan työtä, mutta palkka on korkeampi kuin mitä pamin tessissä lukee, iltalisä varsinkin on ruhtinaallinen, olen ollut kioskilla töissä, ja siellä oli vaan 70 senttiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat