Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tuota Mattia

Vierailija

Ihana höpsäkkä:D

Kommentit (12)

Vierailija

Se Piia oli kyllä WT-huipentuma. Selvittää nyt jostain nilkan nyrjähdyksestä tv-haastattelussa, huoh. Kas kuin ei peräpukamista ...

Vierailija

Ihan oma ittensä oli, semmoinen junttisankari. Eikä siinä ole mitään pahaa. Rouva oli ilmeisesti jännittynyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se Piia oli kyllä WT-huipentuma. Selvittää nyt jostain nilkan nyrjähdyksestä tv-haastattelussa, huoh. Kas kuin ei peräpukamista ...

Menepä itse tuollaisiin juhliin ja anna telkkarille muutama sana, niin katsotaan kuinka hyvin pärjäät. Tietäen koko ajan, jos nimittäin olet riittävän älykäs, että koko Suomi odottaa sulta epäonnistumista. 

Minun mielestäni Matin vaimo pärjäsi hyvin, käyttäytyi hillitysti, meikki oli myös hillitty ja puku ihan kaunis.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Matilla tuntuu menevän nykyään ihan hyvin! Entisestä väkivallan ja viinanhuuruisista lööpeistä ollut enää tietoakaan pitkään aikaan.

Hienoa, mäkihypyn sankarihan Matti on!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Menepä itse tuollaisiin juhliin ja anna telkkarille muutama sana, niin katsotaan kuinka hyvin pärjäät. Tietäen koko ajan, jos nimittäin olet riittävän älykäs, että koko Suomi odottaa sulta epäonnistumista. 

Minun mielestäni Matin vaimo pärjäsi hyvin, käyttäytyi hillitysti, meikki oli myös hillitty ja puku ihan kaunis.

Voi vakuuttaa etten puhuisi mistään nilkan turpoamisesta. Siihen lyhyeen haastatteluun olisi voinut keksiä jonkin fiksumman kommentin jota ei tarvitse hävetä kun vuosien jälkeen katsoo uudelleen haastattelua.

Vierailija

ExoPol kirjoitti:
Matilla tuntuu menevän nykyään ihan hyvin! Entisestä väkivallan ja viinanhuuruisista lööpeistä ollut enää tietoakaan pitkään aikaan.

Hienoa, mäkihypyn sankarihan Matti on!

Näin on ja eikös Matilla ollut hyvät tuloksin viime vuonna, 75000 € Hyvin pyyhkii!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi vakuuttaa etten puhuisi mistään nilkan turpoamisesta. Siihen lyhyeen haastatteluun olisi voinut keksiä jonkin fiksumman kommentin jota ei tarvitse hävetä kun vuosien jälkeen katsoo uudelleen haastattelua.

Kerro esimerkki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En usko sinua. Et vaan tiedä, kun ei ole tullut kohdalle telkkarihaastattelua, johon et ole voinut kummemmin valmistautua. Kokeneemmatkin usein kauhistelevat, että tuli niin äkkiä, että sanoin, mitä sylki suuhun toi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat