Piereskely

Rigagirl_92

Pohdittiin tyttöporukalla, että piereskelettekö ja röyhtäilettekö te tyttöjen kesken?

Kommentit (7)

Vierailija

Kyl me ainakin piereskellään. Tai ei nyt tietenkään koko aikaa mutta jos esimerkiks katotaan leffaa ja joltain pääsee pieru niin ei sitä mitenkään pahalla katota. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyl me ainakin piereskellään. Tai ei nyt tietenkään koko aikaa mutta jos esimerkiks katotaan leffaa ja joltain pääsee pieru niin ei sitä mitenkään pahalla katota. 

Tota ei tee edes muut kuin wt miehet...

Vierailija

Hei ihana tyttöporukka! Saisiko iso ja raavas mies tulla arvostelemaan teidän pieruja, jos vaikka pitäisitte pieruraadin siellä. Minua eivät ihanien tyttöjen pyllytuoksut pelota. Voisin vaikka samalla vedellä siellä käteen ja saisitte katsella kaikessa rauhassa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei ihana tyttöporukka! Saisiko iso ja raavas mies tulla arvostelemaan teidän pieruja, jos vaikka pitäisitte pieruraadin siellä. Minua eivät ihanien tyttöjen pyllytuoksut pelota. Voisin vaikka samalla vedellä siellä käteen ja saisitte katsella kaikessa rauhassa ;)

Hei hyvä idea! Uskaltaisitko tulla suoraan pepulle haistelee? Voitais vuorotellen pieraista sun nenään ja arvostelisit kenellä paras/pahin.

-2

M41vee

Kyllä onnistuu! Voisin samalla arvostella teidän anuksienne ulkonäön. Voittaja saisi palkinnoksi vaikkapa anaaliyhdynnän ja häviäjä saisi arvostella peräreikäni ulkonäön sekä tuoksutella chilikebab paukkuani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei hyvä idea! Uskaltaisitko tulla suoraan pepulle haistelee? Voitais vuorotellen pieraista sun nenään ja arvostelisit kenellä paras/pahin.

-2

No tottakai uskallan.  Jos siis olette oikeasti ihania tyttösiä, niin mikäs siinä nuuhkaista kunnon hatsit nenään. Mun kalullekin saa sekä pieraista, että istua jos siltä rupeaa tuntumaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat