MISSÄ VIIPYVÄT UUTISET MINTTU-RAKKAASTA?

Vierailija

Itsenäisyyspäivä hyvässä vauhdissa eikä yhtään uutista iltapuluissa Minttu-rakkaasta? Miten voi olla näin? Kai Minttu ja Kimi kuitenkin Salen ja Jennin juhlissa nähdään? Minttu on varmasti illan kuningatar!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivä hyvässä vauhdissa eikä yhtään uutista iltapuluissa Minttu-rakkaasta? Miten voi olla näin? Kai Minttu ja Kimi kuitenkin Salen ja Jennin juhlissa nähdään? Minttu on varmasti illan kuningatar!

Päivän kateuspläjäys.

Vierailija

Missä Mintun päivitykset viipyvät, Kimin rahoilla hankittuja koruja ja mekkoja, istuis paremmin kun ois tissit ja lantio, kun omaa vartaloaan esittelee

Vierailija

Ovat New Yorkissa, siellä kello 7 tuntia vähemmän, joten ovat vasta heräilemässä itsenäisyyspäivään. Malta nyt odottaa ap, että heillä pääsee päivä käyntiin.

Vierailija

Kyllä mä Minttu rakkaan ymmärrän koska sitähän hän on Kimin oma hanibubu mutta perheenäiti Minttu tuntui hassulta!Vaikka kai hän on sitäkin..

Vierailija

Minusta Jenni oli Kimille parempi puoliso, mutta en ymmärrä, miksi aloittajaa kiinnostaa ja toisaalta kaivelee Mintun esiintyminen lehdessä? Luuletko Mintun olevan joku maailman napa, vai, joka on pakko painaa maanrakoon, kun ei sinne itse ymmärrä mennä? Mistä moinen ajatus edes kumpuaa?
Vaikeampi uskoa toista kateusteoriaa, että olisit itsekin halunnut lähiön minnanna napata Kimin sentään Jennin jälkeen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni oli Kimille parempi puoliso, mutta en ymmärrä, miksi aloittajaa kiinnostaa ja toisaalta kaivelee Mintun esiintyminen lehdessä? Luuletko Mintun olevan joku maailman napa, vai, joka on pakko painaa maanrakoon, kun ei sinne itse ymmärrä mennä? Mistä moinen ajatus edes kumpuaa?
Vaikeampi uskoa toista kateusteoriaa, että olisit itsekin halunnut lähiön minnanna napata Kimin sentään Jennin jälkeen...

Et sitten ymmärrä yhtään huumoria.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat