Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesettekö hiukset joka päivä?

Vierailija

Ihmiset yleensä ihmettelevät kun sanon peseväni hiukseni joka päivä. En vaan voi pestä harvemmin kun heti on likainen olo. Olenko outo vai ovatko läheiseni outoja?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pesen kaksi kertaa viikossa.

Eikö sun hiukset likaannu yhtään tuossa ajassa? Minulla on heti likaiset, varmaan on päänahka liikaa tottunut joka päiväiseen pesuun. Ap

Vierailija

Pesen. Ihmisten hiustyypit ja -pohjat ovat niin erilaisia että jollekin parasta on pestä kolmen päivän välein, jollekin päivittäin. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeeellistä. Jokainen tekee niin kuin itse kokee parhaaksi. Ihmiset nyt voivat ihmetellä muutenkin muiden toimintatapoja ihmetellä jos ne eroavat omista. Monilta unohtuu että me kaikki olemme yksilöitä niin fyysisesti kuin henkisesti.

Vierailija

1-2 kertaa viikossa. Sen lisäksi käytän kuivashampoota jos tukka tulee likaisen näköiseksi. Harrastan hikiliikuntaa 4 kertaa viikossa. Tukka on paljon paremmassa kunnossa kun sitä ei pese koko ajan ja vapaa-aikaakin jää enemmän kun ei tarvi aina kuivatella tukkaa.

Vierailija

Pesen 2 kertaa viikossa. Harvoin näyttävät likaisilta,mutta päänahka alkaa kutista,kun harrastan liikuntaa jossa tulee kunnolla hiki. Mulla on törkeän paksut hiukset

Vierailija

En. Nytkin olen pessyt hiukset viimeksi torstaina, ja likaiset on mutta enpä olekaan menossa tänään minnekään likaisine hiuksineni ;) Tänään saunaan eli huomenna puhtaana töihin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa. Sen lisäksi käytän kuivashampoota jos tukka tulee likaisen näköiseksi. Harrastan hikiliikuntaa 4 kertaa viikossa. Tukka on paljon paremmassa kunnossa kun sitä ei pese koko ajan ja vapaa-aikaakin jää enemmän kun ei tarvi aina kuivatella tukkaa.

Minä jouduin välillä jopa kaksikin kertaa päivässä pesemään hiukseni kun kävin vielä töissä, tällä hetkellä olen äitiyslomalla. Olen kokki ammatiltani ja meillä on töissä kesäisin ihan järjettömän kuuma ja siellä joutuu kiireessä juoksemaan pää kolmantena jalkana ja asiaa ei auta se että joutuu vielä seisoskelemaan kuuman parilan ja uunien vieressä. Päässä täytyi vielä pitää huivia joka ei varmasti hengitä yhtään joten koko pää oli aivan hikinen. Näin ollen jouduin pesemään hiukseni aamulla ennen töitä sekä töiden jälkeen. Ap

Vierailija

En enää.

Aiemmin pesin olkapäille olevat suorat hiukseni päivittäin, koska minulla on hento hiuslaatu ja halusin kuohkeammat hiukset. Hiukseni eivät likaantuneet, vaan lätsähtivät päivässä tukituotteista huolimatta. 

Syöpähoitojen vuosi hiusten väri tummeni ja hiukset kihartuivat. Liian usein tapahtuva pesu kuivaa atooppista päänahkaani, joten pesen hiukset joka toinen päivä.

Vierailija

2 kertaa viikossa minäkin. Mutta suihkussa muuten käyn joka ilta, joskus myös päivällä.

Pitkä ja luonnonkihara tukka

N45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin välillä jopa kaksikin kertaa päivässä pesemään hiukseni kun kävin vielä töissä, tällä hetkellä olen äitiyslomalla. Olen kokki ammatiltani ja meillä on töissä kesäisin ihan järjettömän kuuma ja siellä joutuu kiireessä juoksemaan pää kolmantena jalkana ja asiaa ei auta se että joutuu vielä seisoskelemaan kuuman parilan ja uunien vieressä. Päässä täytyi vielä pitää huivia joka ei varmasti hengitä yhtään joten koko pää oli aivan hikinen. Näin ollen jouduin pesemään hiukseni aamulla ennen töitä sekä töiden jälkeen. Ap
Miksi siis pesit hiuksesi aamulla ennen töitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska hiukseni ovat likaiset aina herätessäni, välillä myös sillon jos olen vasta illalla pessyt ne. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska hiukseni ovat likaiset aina herätessäni, välillä myös sillon jos olen vasta illalla pessyt ne. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ap
Ja laitoit kuitenkin työpäiväksi huivin päähän? Mitä järkeä siis pesussa, en vieläkään tajua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat